روز میلاد…


برای روز میلاد تن من
نمی خوام پیرهن شادی بپوشی
به رسم عادت دیرینه حتی
برایم جام سر مستی بنوشی
برای روز میلادم اگر تو
به فکر هدیه ای ارزنده هستی
منا با خود ببر تا اوج خواستن
بگو با من که با من زنده هستی

که من بی تو نه آغازم, نه پایان
تویی آغاز روز بودن من
نزار پایان این احساس شیرین
بشه بی تو غم فرسودن من

نمیخوام از گل های سرخ وآبی
برایم تاج خوشبختی بیاری
به ارزش های ایثار محبت
به پایم اشک خوشحالی بباری

برای روز میلادم اگر تو
به فکر هدیه ای ارزنده هستی
منا با خود ببر تا اوج خواستن
بگو با من که با من زنده هستی

———————————–
دل نوشت:
تو شکستی من را اما نمی‌خواهم تو بشکنی نمی‌خواهم تو بشکنی
تو نموندی با من اما می‌دونی که بامنی ، می‌دونی تو بامنی
من همه نیاز بودن، کنج خونه‌ی دل تو ، تو به دل جایی نداشتی عشق ما را بشنوی عزیز
تو شکستی من را اما نمی‌خواهم بشکنی ، نمی‌خواهم تو بشکنی
دیگه هرچی بود تموم شد ، عمر من اما حروم شد.
اونی که دلم نمی‌خواست دیدم عاقبت همون شد.
چه دل ساده ای داشتم اونا زیر پات گذاشتم
من که از عشق و محبت دیدی چیزی کم نداشتم
با تو دل خونه‌ی غم بود یه چیزی همیشه کم بود
این نبود عاقبت ما، دلمون اگه باهم بود و مال هم بود….

پاسخی بگذارید

