بدون موضوع


سلام به همتون.کم کم داریم به 22 بهمن و دهه فجر هم نزدیک میشیم.انتخابات هم که در پیش است.و اینکه چیزی هم تا عید نمونده و این که تا کنکور هم دیگه چیزی نمونده. خوب می خواستم یه ماجرای را تعریف کنم براتونکه خالی از لطف هم نیست.
این را یکی از دبیرامون تو پیش گفت اسمش را به دلایلی نمیگم اما دبیر زمین هست. چند روز پیش باش کلاس داشتیم یکی از بچه ها خیلی حرف میزد سر کلاس معلمه هر چی نگاهش می کرد مگه از رو می رفت. خلاصه برای بار سوم نگاهش کرد من بش گفتم پسر الان دیگه هر چی از دهنش در میاد بهت میگه ها (آخه پشت سر من بود و به بغل دستیش هی ور میرفت) خلاصه بگذریم آخر هم همون شد که گفتم.
از اینجا حرفش شروع شد که من خیلی از این حرفش خوشم اومد.
گفت من دیروز هتل پل تاکسی سوار شدم و وسط راه هم یک پسر سوسول از اینها که فرق وسط و یک کیلو روغن رو سرشون میریزن سوار تاکسی شد و یه کم جلوتر یه آخوند(لفظ فرانسوی روحانی) ایستاده بود منتظر تاکسی. پسره به راننده تاکسی با یه لهجه بد گفت: اینا سوار نکن.
راننده تاکسی گفت من کاری ندارم که این کیه و چه کارست من فقط پولش را میخوام و این چیزا برام مهم نیست.
خلاصه اون روحانی را هم سوار کرد من عقب بودم و روحانیه هم عقب نشست و پسرجونه هم جلو بود(این صحنه را تو ذهنتون مجسم کنید که راننده و پسر جونه جلو و من و روحانیه و یک نفر دیگه عقب تاکسی) وقتی روحانیه اومد بلا پسره شروع کرد به بدی آخوندها و حکومت را گفتن همون حرف هایی که همه جا میزنن.
نمیدونم اینا انقلاب کردن و ما جوونا را بدبخت کردن و کلشون داغ بود ودلشون خوش بود و …….
روحانیه هیچی نگفت تا آخر مسیر وقتی پیاده شد دست پسر را گرفت و با یه لحن تحقیر آمیزی یک کارت از جیبش در آورد و به پسره نشون داد و گفت :من را می بینی من ریئس دادگاه شعبه اصلی و مامور اختصاصی دادگاهم و الان هم پنج ماشین دارم امروزم هم عشقم کشیده با تاکسی بیام.
(بعد این جمله را به پسره گفته بود که من از این جملش خوشم اومد و همه این ها را نوشتم که این را بگم.
گفت:جونی که زمان شاه انقلاب کرد وجود داشت مرد بود غیرت داشت پا ماهواره بشین و ویدیو بشین نبود فیلم های سکسی و مبتذل نمیدید و معرفت داشت . اون جون نمیرفت لاتها را از محله های دیگه بیاره تا به دختر کوچشون متلک بگه.اون جوون همیشه حرفی که میزد به حرفش عمل می کرد و……..
آخر هم بهش گفت حالا هم تا جوونایی مثل تو هستن ما هم هستیم.
————————-
بله حرف اون روحانیه درست بوده واقعا شما ببینید در اصفهان فیلم دوئل که برگزیده جشنواره هست و فیلم منتخب آموزش و پرورش هم هست بلیطش 1000 تومنه اما حالا شما برو سر هر چهار را ببین فیلم سکسی و انواع سی دی و فیلم سکسی را فقط و فقط 100 تا تک تومنی می فورشن.(اون وقت میخایید مملکت از این بهتر بشه /میخایید دوباره انقلاب بشه؟/میخاید انسانیت باشه؟…….)
شعار مخصوص گروه پلی بوی را باید همتون بدونید چیه (we are prophet of homosexoual) یعنی اینکه ما پیام آور هم جنس بازی هستیم و این گروه فیلم تمام سکسی تولید نمیکنه بلکه فیلم های نیمه سکسی تولید میکنه چون وقتی جوون فیلم سکسی را دید دیگه می فهمه که چیه اما اونا بر میدارن فیلم نیمه سکسی میسازند تا جوون را به اوج کنجکاوی و شهوت برسونن و همون جا رهاش میکنن خوب این خیلی بیشتر براشون سود داره.
حالا بگذریم تازه آرم مخصوص این گروه روی بهترین جنس و نوع لباس با کیفیت بسیار عالی و با ارزونترین قیمت وارد ایران میشه و همه هم خوب جنس ارزون و با کیفیت عالی را میخرن. ولی زمون شاه این چیز ها نبود.
دیگه اصلا خبری از عشق واقعی نیست این را میتونم با جرات بگم .زمون شاه اگر کسی عاشق دختری میشد تا تهش میرفت و اصلا از طلاق و این حرف ها خبری نبود. اون موقعه درست محل های فساد بو د اما هیچ وقت به عشق خیانت نمیشد .
در یک کلام اون موقع ( خوب از بد خیلی خیلی ساده تشخیص داده میشد)
اما حالا چی به هیچ کس نمیشه اعتماد کنی در عشق در دوستی د رفاقت در همه چیز……..
یه مطلب دیگه هم اینکه آدم هر چی میشه باید بهترینش باشه تا اولین هم باشه. یعنی اگر درس میخونه باید در اوج باشه و تا اوجش درس بخونه اگر بنا میشه درجه یک بنا بشه و اگر قاچاقچی میشه اوجش باشه.
در مورد این مطلب یه بزرگی گفت یکی از دوستانم دردوران خدمت گفت من به پسرم گفتم بابا ببین هر چی میخایی بشی باید بهترینش بشی اگر یک روز با دو کیلو تریاک گرفتنت هیچ وقت نمی یام کمکت کنم اما اگر به من اطلاع بدن که پسرت را با دو تن تریاک گرفتن این موقع هست که میام کمکت .(این را برای این گفته بود که همیشه باید در هر کاری که انسان انجام میده بهترین باشه مسلما حتما اولین هم هست.)
این جمله از امام علی(ع) خیلی معنی میده اگر کسی قشنگ عمق مطلب را بگیره.
حضرت می فرمایند: همیشه اولین بهترین نیست بلکه همیشه بهترین اولینه.
بعضی از این مطالب از خودم بود و فقط برای خودم به عنوان یه جوون ایرانی نوشتم و قصد هیچ توهینی به هیچ کسی را هم نداشتم.فقط برای خودم بود که بدونم کجا هستم و چی باید بکنم.

8 پاسخ to “بدون موضوع”

  1. hamed Says:

    ajab akashaye zibaee be joz yeki baghiye ziba bodand weblog ra bayad mohrrami bekoni
    amma ghashang bod barikalla

  2. هادی قربانی Says:

    سلام
    خسته نباشی
    میبینم که بالاخره یکی پیدا شد که جنس شاکی بودنش عین مال من باشه
    خدا عمرت عزیز
    جانا سخن از زبان ما میگویی
    خدانگهدار

  3. آراز Says:

    مرگ بر ایران و زبان فارسی(تروریسم)

    زنده باد آذربایجان و زبان تورکی

  4. احسان Says:

    کلش دره شما

  5. محمد Says:

    گه بخورید

  6. Hacker Says:

    مسخره ترین سایت

  7. گاو Says:

    برید مشکتونو بسابید!

  8. m_a Says:

    salam.khobid?
    matlabha nesbatan khobe ama in mo zoati ke dare pish miyad va roz be roz bishtar mishe khode dolatemon mikhad.ya hagh

پاسخی بگذارید

