جویبار لحظه ها جاری


از تهی سرشار…
جویبار لحظه ها جاری است
چون سبوی تشنه کاندر خواب بیند آب و اندر آب بیند سنگ
دوستان و دشمنان را میشناسم من
زندگی را دوست دارم
مرگ را دشمن
وای اما با که باید گفت این! من دوستی دارم
که به دشمن باید از او التجا بردن
جویبار لحظه ها جاریست….

شاعر: (م. امید« اخوان ثالث»)

2 پاسخ to “جویبار لحظه ها جاری”

  1. hossein Says:

    سلام من لینک شما رو قرار دادم منتظر شما هستم

  2. الهه Says:

    سلام/ مطلب قشنگی بود/ از اخوان ثالث(م.امید معروف) امیدوارم موفق باشید وتندرست

پاسخی بگذارید

