رنگین کمون هفت

مثل یک رنگین کمون هفت رنگ **** سرگذشت زندگیمون رنگ رنگ
ای صمیمی ، ای قدیمی ، ای هم قطار ***** بر دل شب ، شبنم عشقی بکار
شهر شب با مردم چشمک زنش ***** غصه‌ها را ریخته تو دامنش
ازدحام کوچه‌های بی کسی ***** پرشده ازیک بغل دلواپسی
این منم دلواپس بود و نبود ***** از غم ای کاش ها چشمم کبود
تا به کی از آرزوها مون جدا ***** با تو هستم ، با تو هستم ای خدا
بقچه‌ی عشقم همیشه باز باز ***** جانمازم تشنه‌ی راز و نیاز
هم زبونی ها اگر شیرین‌تر، ***** همدلی از همزبونی بهتره
———————
«اندرز»
حال دنیا را چو پرسیدم من از فرازانه‌ای گفت یا باد است یا خواب است یا افسانه‌ای
گفتم آن‌ها را چه می‌گوئی که دل بر او نهند گفت یا مستند یا کورند یا دیوانه‌ای
گفتم از احوال عمرم گو که بازم عمر چیست؟ گفت یا برق است یا شمع است یا پروانه‌ای
——————-
توجه: هر کس دعوت نامه جیمیل می خواهد میتونه کامنت بذاره و آدرس ایمیل فعلی خودش را بنویسه تا براش دعوت نامه بفرستم.

3 پاسخ to “رنگین کمون هفت”

  1. mehdi Says:

    سلام دوست عزیز. ممنون از اظهار لطف شما. در مورد تبادل لینک هم موافقم. بمحض اینکه ایرادات قالبم رفع شد لینکتون رو میذارم. موفق باشین.

  2. مهدی Says:

    سلام ، زیبا بود … این منم دلواپس بود و نبود … از غم ای کاش ها چشمم کبود … پایدار باشید …

  3. مهدی Says:

    ممنون دوست من ……… کلی خاطراتمونو زنده کردی ……… یادش به خیر .
    در ضمن اگه لطف کنی و دعوتنامه جیمیل رو برام بفرستی ممنون میشم

پاسخی بگذارید

