نیلو کوچولو


گل نیلوفر من******* گل نیلو فر من
گل نیلو فر من ******* تو با من همسفری
از همه قشنگتری ازههیشه بهتری
تو بهونه ی دلم نه زیادی نه کمی*******مثل عطر گل یاس توی آشیونمی
توی این غروب تبدار وقتی یاد تو می‌افتم******* وقتی یاد خنده‌ها تو یاد مهربونی هات می‌افتم
انگاری دنیا را از نو خدا بازداره می‌سازه******* پیش این قلب های عاشق دردورنج رنگ می‌بازه
می‌گن این بهار دروغه شادی ها چه بی فروغه******* می‌گن این قلبهای عاشق که توی سینه است دروغه
من و تو اما می‌دونیم **** ولی یا دوام نداره **** وقتی شادی نمی تونه**** پیش ما طاقت بیاره
کی می‌گه بهار دروغه ***** شادی ها چه بی فروغه ***** که می‌گه این قلب‌ها ی عاشق که توی سینه است دروغه
که می‌گه این قلب‌ها ی عاشق که توی سینه است دروغه
—————————————-
دل نوشت:
امروز تولد نیلو کوچولو بود.ما هم به خلاصه عکس نیلو را از مادرش گرفتیم و گذاشتیم اینجا.
البته الان اینقدر تپل نیست از بس شیطونی میکنه و بالا پایین میپره خیلی کوچولو و لاغر شده اما ای کاش این وبلاگ باشه تا بزرگ شد بدونه عموش به فکرش بوده.
ای کاش خدا هم یه دخمل کوچول مچول مامانی و تو دل برو و ناز نازی مثل نیلو بهم بده اما اینا همش آرزو هست شاید تمام این آرزوها را با خودم به گور ببرم.

4 پاسخ to “نیلو کوچولو”

  1. mehdi Says:

    لینک شما افزوده شد.

  2. اشک مهتاب Says:

    منم تبریک میگم تولد کوچولو رو
    و ایشالله بزرگ که شد
    حتما قدر عموش رو میدونه
    سوت مسنجری

  3. Myself Says:

    سلام . موافقم
    وبلاگ شما هم وبلاگ خوبیست .
    در اولین فرصت این کارو انجام میدم .
    بابای.

  4. دخترک Says:

    سلام. اینقدر غمگین و نا امید نباش. اگه شاد باشی بهترین ها سهم تو میشه.

پاسخی بگذارید

