گل‌های رنگارنگ


خواستم از میان گل‌های رنگارنگ عشقم گل بچینم و تقدیمش دارم، بارها فکر کردم که کدام گل می‌تواند شایسته‌اش باشد ؟
سرانجام گلی را انتخاب کردم آن را چیده و به او هدیه کردم نیم نگاهی به من انداخت و بیرحمانه گلبرگ‌های آن را پرپر کرد و به زمین ریخت ، اشک چشمم را که دید مستانه خندید و رفت آخر او چه می‌دانست گلی گه پرپر کرد گل عشق من بود.
—————————-
چند سخن کوتاه:
تنها را حقیقت ، عاشقانه حرف زدن است.
عشق بزرگ در پی تنفر بزرگ به وجود می‌آید.
هرگز نمی‌توان کسی را وادار به دو کار کرد: 1ـ عشق ورزیدن 2ـ صادق بودن .
غم انگیز است که کسی دوستمان نداشته باشد. ولی غم‌انگیزتر آن است که خود نتوانیم دوست بداریم.

5 پاسخ to “گل‌های رنگارنگ”

  1. اشک مهتاب Says:

    مثل همیشه متن ات زیبا بود
    همیشه شاد و موفق باشی

  2. mard e tanha Says:

    salam ghaleb e jadidet ro nadide boodam mesle matn hai ke minevisi ZIBAST bazam miam pishet o behet sar mizanam Ghrobanat… mard e tanha

  3. baby sleep Says:

    baby not sleeping
    baby sleep
    newborn babies
    infants
    putting baby to sleep
    http://sleepbaby.sandhillaudio.com

  4. hamid Says:

    نوشتت قشنگ بود.بازم ادامه بده.

  5. محمد Says:

    سلام منصور جون من لوگوت گذاشتم تو وبلاگم

پاسخی بگذارید

