تمام…تا…

no.jpg
شبیه شمع که خیلی نجیب میسوزد
دلم برای تو گاهی عجیب میسوزد
دلم برای دل سادهام که خواهد خورد
دوباره مثل همیشه فریب میسوزد
نشستهای به امید که؟ گـُر بگیر ای عشق
همیشه آتش تو بی لهیب میسوزد
تو اشتباه نکردی گناه آدم بودم
اگر هنوز بشر پای سیب میسوزد
من آشنای تو بودم ولی ندانستم
غریبهها دلشان هم غریب میسوزد
برای من فقط این دل ز عشق جا مانده است
که با نگاه شما عن قریب میسوزد ….
——————-
دل نوشت:
مرگ از زندگی پرسید: آن چیست که باعث می شود تو شیرین و من تلخ جلوه کنم ؟!!!
زندگی گفت : دروغ هایی که در من نهفته است و حقیقتی که تو در وجودت داری….!!!

———————–
من و باغ آرزوها که گلی نچیدم از او……….
●چه روز گرمی!..اتاق چه ابعاد آشنایی داره…دلم برای خودم تنگ شده..دلم برای خودم تنگ شده..چقدر روزها می دوم..چقدر چهره توی نگاهم تکرار می شه…..
دلم برات تنگ شده.. انگار خود خود من هستی…
مردن باید اتفاق خوشایندی باشد…
دیگه تمام شد برای مدتی یا شاید همیشه دیگه نیام اینجا و گردگیری کنم…

خدانگهدار……با یک دنیا عشق همتونا دوست دارم تو این مدت دوستای با معرفت و خو بی پیدا کردم.
بچه ها بازم دعام کنید خدا را چه دیدید شاید دوباره نوشتم…..اما تا اون روز…….
راستی امیدوارم تا وقتی دوباره بر میگردم و مینویسم اینجا پا بر جا باشه و وبلاگزدات آس پا بر جا باشه….

4 پاسخ to “تمام…تا…”

  1. unreve Says:

    سلام
    خیلی وبلاگ باحالی داری
    موفق باشی

  2. sani Says:

    چرا دیگه نمی نویسی؟ 😦 بیا بازم

  3. سام Says:

    سلام منصور جان ….
    فقط میگم اییییییییییییییییییییییییوووول …
    آپم بیای خوشحال میشم
    سبز باشی

  4. حامد Says:

    سلام.لطفا یه دعوتنامه ی جیمیل برای من بفرست به ایمیلم.با تشکر

پاسخی بگذارید

