شبی غمگین

vaghti.jpg
شبی غمگین شبی بارانی و سرد
مرا در غربت فردا رها کرد
دلم در حسرت دیدار او ماند
مرا چشم انتظار کوچه ها کرد
به من می گفت تنهایی غریب است
ببین با غربتش با من چه ها کرد
تمام هستی ام بود و ندانست
که در قلبم چه آشوبی به پا کرد
و او هرگز شکستم را نفهمی
اگر چه تا ته دنیا صدا کرد

—————————
دل نوشت:
من تمنا کردم
که تو با من باشی
و تو پاسخ دادی
-هرگز………….هرگز……….
پاسخی سخت و درشت
و مرا غصه ی این هرگز کشت…………….

یک پاسخ to “شبی غمگین”

  1. old Says:

    commend:avalanches?ascension cannibal bowled Dixie Genevieve avows visit visit http://www.realestateseller.net/credit-card-for-people-with-bad-credit.html http://www.realestateseller.net/credit-card-for-people-with-bad-credit.html martyrdom

پاسخی بگذارید

