چهره ای از تو

hasrateshgh.jpg
هرجا که نگاه می کنم چهره ای ازتو می بینم .
چهره ای که روزی دلم را برد وامروز مرا دیوانه کرد.هر جا نگاه می کنم آن روزها را به خاطر می آورم.آن روزهایى که هرگزبرنمی گردد. آن شب هایى که دوعاشق پشت دیوارهایىازسنگ با قلب هایىازجنس عشق و چشمانی به پاکی عشق به هم می نگریستند.آن شبهایى که هرگز برنخواهد گشت وهرگز تکرار نخواهد شد.
هرکجا را نگاه می کنم یادى از تو برایم زنده می شود و مرا به سختی آزارمی دهد.یادت اشک رابر چشم هایم مهمان می کند و قلب شکسته ام را بیمارتر می کند ومن هرلحظه بیشتر در آتشی که خود درست کرده ام می سوزم.
هر کجا پا می گذارم خاطره ی آن روزها برایم زنده می شود.هنوز به یاد دارى؟ آن روزها که قدم هایمان با هم بلند می شد و با هم بر زمین کوبیده میشد.یادت است آن روزهایى که پاهایمان برای رسیدن به هم تند حرکت می کردند؟ و برای جدایى چه تنگ؟ به یاد داری که چه تلخ شکستم؟ ولی باز هم حرفی بر زبان نیاوردم.من فراموش نکرده ام آن روزی که مرا شکستی و دلم را به زیر پاهایت له کردی.آن روز تا شب اشک ریختم وفرداهایش را باماتم سپری کردم.
آن روز که تو هرگز نفهمیدی چه برسرم آوردى!!؟
آن روزکه هنوز هم برای دلم هر روز تکرار می شود و من آرام و بی صدا هر لحظه درخود می شکنم و یادى از تو را درخاطر می آورم و نامت را برلبم……….
———————–
دل نوشت:
مبادا آسمان بی بال و بی پر
مبادا در زمین دیوار بی در
مبادا هیچ سقفی بی پرستو
مبادا هیچ بامی بی کبوتر

*******************
به سراغ من اگر می آیید
پشت هیچستانم
پشت هیچستان جاییست
پشت هیچستان رگ های هوا
پر قاصدهاییست
که خبر می آرند
از گل واشده دورترین بوته خاک

2 پاسخ to “چهره ای از تو”

  1. سانی Says:

    چقدر نقاشی زیبایی بود کلی کیف کردم . موفق باشی

  2. سوگند Says:

    با احساس می نویسید موفق وشاد باشید

پاسخی بگذارید

