دیگه حرفی نیست

پرواز در اوج آسمانها
دل من روی زیمنه دل تو ، تو آسمونه
آنقدر دوست دارم من که فقط خدا می دونه
بیا یه عهدی ببندیم ببینیم کدوم یک از ما
تا ته جاده ی دنیا بر سر عهدش می مونه
بعضی قلبا بی ستارن یه ستاره هم ندارن
شایدم ستاره هاشون مثله ما تو کهکشونه
برجای غرور بلندن که دارن به ما می خندن
کاش با هم بریم یه جا که بر خلاف شهرمونه
یادمه پرسیدم از تو که می شه با هم بمونیم ؟
گفتی این که دست ما نیست بذارش پای زمونه

چه بباری چه بتابی چه بخندی چه بخوابی
عزیزم چه فرقی داره واسه اون که شد دیوونه
نکنه بری یه روزی با یه قایق از کنارم
واسه ی دلم نذاری نه اشاره نه نشونه
می دونم یه جای این عشق خستگی کار می ده دستت
مرغ عشقمون رو آخر می کنی بی آشیونه
من نمی دونم چی میشه نمی شه بگذرم از تو
شاید اون موقع ببارم تا شاید بیای به خونه
خلاصه فقط می خواستم قصمون رو گفته باشم
می دونم که آخر عشق با خدای مهربونه
دل من فکراشو کرده که صبور و باوفا شه
کاش دل تو هم صبور شه این روزا اگر بتونه
دیگه حرفی نیست عزیزم بجز اشکی که می ریزیم
کاش بپرسی راز عشق و از گلای ناز پونه ……..
—————————–
دل نوشت:
به گل گفتم عشق چیست؟گفت:از من خوشبو تر است.
به پروانه گفتم عشق چیست؟گفت از من زیباتر است.
به شمع گفتم عشق چیست؟گفت از من سوزانده تر است .
به عشق گفتم اخر توچیستی؟گفت نگاهی بیش نیستم……….
شکستن یک دل……..
چقدر توان می خواهد مگر ؟
که پندا شتی
آن که قوی بود ،تو بودی !

باید ای دل!
اندکی بهتر شویم….
یا نه…
اصلا آدمی دیگر شویم…
از همین امروز هنگام نماز….
با خدا قدری صمیمی تر شویم……

2 پاسخ to “دیگه حرفی نیست”

  1. الهه بانو Says:

    سلام
    مرسی که به من سر زدی. راستش اونجا معمولا خواننده چندانی نداره. وبلاگ اصلی من اینجاست
    http://elahenaz59.parsiblog.com/
    و اما اینکه چی شده
    راستش شاید نباید واسه تو بگم که غریبه ای ولی از بس عصبانی ام میگم. اشکالی نداره.
    از دست این پسرهای خودخواه مدعی !‌جونم به لبم رسیده. ادعای عشق دارن دوستت دارن جون خودشون همه هوش و هواسشون رو تو پر کردی اونوقت جلوی بقیه چنان ضایعت میکنن که نگو . چنان آدم رو سکه یه پول میکنن که نپرس!
    لعنت به هرچی … واقعا لعنت ! همش هم به خاطر اینکه یه وقت کسی نفهمه ایشون عاشقن. یوقت کسی فکر نکنه یارو زن ذلیله. یوقت ….
    کاش منطقی بود گیرها !‌ به هیچ منطقی حرفشون درست نیست غیر از منطق خودشون. ادعای منطقی بودنشون هم که به عرش میرسه…
    حالا فهمیدی چی شده یا نه ؟

  2. shayan Says:

    سلام
    واقعا زیبا بود

پاسخی بگذارید

