قالیچه پرنده

قالیچه پرنده همون قالیچه سلیمون
اگه یه قالیچه پرنده داشته باشم که هرجا بگم بره، باهاش چیکار میکنم؟
خب معلومه…………
نه اونقدر جان بر کف الکی هستم که بخوام باهاش برم آمریکا و جرج بوش رو بکشم….
نه میخوام ادعای روشنفکری کنم بگم میخوام برم به «نا کجا آباد»…
نه حوصله مقدس بازی الکی دارم که بگم باهاش میرم کربلا…
ترجیح میدم ادای ماجراجوها رو در نیارم و نخوام برم جنگلهای آمازون با موجودات عجیب غریب مبارزه کنم…
یا اینکه باهاش برم فضا و سعی کنم بشر از لحاظ تکنولوژی پیشرفت کنه…
از عشق و عاشق بازی الکی حالم بهم میخوره که بگم با معشوقم میریم اون دور دورا، نزدیک ابرا….
اونقدر هم منضبط و ایده آلیست نیستم که بخوام با سفر به دور دنیا پیام آور صلح باشم….
من فقط اونو کف اتاقم که فرشش «کهنه» شده میندازم و منتظر میشینم!
همین….

3 پاسخ to “قالیچه پرنده”

  1. farzad Says:

    می فروختمش یه کارت اینترنت می خریدم

  2. mehrgan Says:

    bahash miraftam pishe ye pesare kho0b ke do0stesh daram

  3. farzad Says:

    man ye pesare bahalam hamin

پاسخی بگذارید

