به نام زندگانی …

زندگی
دل بریدم از تمام زندگی
در تو گم گشتم به نام زندگی
با تو بودن شد برایم هر نفس
معنی ناب کلام زندگی
موج خواهش های تو اما کشید عاقبت ما را به کام زندگی
به نام زندگانی حرامم شد جوانی
به نام زندگانی حرامم شد جوانی
نوش دارویم بمان‎، تلخی مکن، تا ننوشم زهر جام زندگی
معنی هر دل بریدن مرگ بود…
تو نبودی التیام زندگی
به نام زندگانی حرامم شد جوانی
به نام زندگانی حرامم شد جوانی
با تولد رنج ما آغاز شد
رنج افتادن به دام زندگی
با تو بودن شد برایم هر نفس معنی ناب کلام زندگی
موج خواهش های تو اما کشید عاقبت ما را به کام زندگی
به نام زندگانی حرامم شد جوانی
به نام زندگانی حرامم شد جوانی………

————————-
دل نوشت:
چرا فکر کردی به جز من یکی دیگه لایقت بود …
رفتی و از من گرفتی اون نگاه عاشق تو ..
حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی …
تک و تنها توی این غربت سنگی ..
می دونم بر نمی گردی ..
شدی همرنگ دو رنگی …
همه زندگی من اون نگاه عاشقت بود …حالا من تنها نشستم با نوای بی نوائی……
آره زندگی همینه داداشی …همش بی وفائی و نامردی …
آره روزگار حرف های زیادی واسه گفتن داره ..
اما حیف که تو کله من نمیره …
امروز رفتم دفترچه اعزام به خدمت را خریدم که دیگه بریم خدمت ……….اگر……..

یک پاسخ to “به نام زندگانی …”

  1. sani Says:

    چرا خدمت نتیجه کنکور که نیومده هنوز 😦

پاسخی بگذارید

