بی تو هیچم!!!


یک وقتهایی احساس می کنم که باید باور کنم ، این تاریکی تلخ را …… !
یک وقتهایی احساس می کنم که زمان برایم متوقف شده ، انگار که هیچ چیز نمی خواهد تغییر کند ، گرچه تغییر می کند اما تغییراتی که بیشتر دلم را می سوزاد…..دلم از دست بعضی آدمهای زندگیم خیلی گرفته ، کاش می فهمیدند چقدر دلم آتش می گیرد از حرفهایشان ، کارهاشان ……
یک وقتهایی حتی از خودم هم خسته می شوم ، همیشه می گویم درست می شود، همیشه می گویم صبر داشته باشند ، اندکی صبر سحر نزدیک است …..
و اکنون خودم از تو می پرسم ای مهربانترین ، سحر کجاست ؟
می دانم ، خوب می دانم لحظاتی که نزدیک سحریم خیلی کند و آرام می گذرد ، اما انگار زمان اینجا متوقف شده …….
می گذرد اما شرایط سخت تر می شود.
اصلا نمی دانم چگونه است که تا احساس می کنی روال زندگیت دارد راه می افتد در راه هموار ناگهان اتفاقی می افتد و همه چیز را برهم می زند ……..چقدر این روزها تنهایم ، روزگار غریبیست……
گاهی دلم می خواست من هم می توانستم مثل همه آدمهایی شوم که شکستن دل دیگری برایشان به راحتی آب خوردن است ……..
چگونه است که می توانند تنها خود و موقعیت و منفعت خود را ببیند و دیگر هیچ ….
چگونه است که می توانند بگذارند و بروند ؟
تا حالا شده دلت برای دل خودت بسوزد ، این روزها دلم برای دل خودم می سوزد……
خداوندا می دانم ، تو هستی ، همیشه ، همه جا و تنها و تنها یاد تو بوده که امیدم داده برای ادامه دادن ، برای نهراسیدن و واندادن ….
پس نگذار سوسوی فانوس امید خانه تاریک دلم هم خاموش شود ……
راه حل الهی والاترین راه حل است.
خدایا تو خودت می دونی اشکهایم نشانه چیست
پس در این دل شکسته به دنبال چی هستی که هر لحظه غمی را بر آن ارزانی می کنی….
خدایا تو خودت میدونی دنیای من با تو معنی پیدا می کنه پس چرا همیشه منو در برزخ زندگی بدون راهنما قرار میدی ؟
خدایا تو خودت از سر درون خبر داری و می دونی این بنده نمی تواند شکرت را به جای آورد پس راحتش کن تا در این شرمندگی نمونه.
خدایا ای یگانه محبوب دل غمگینم !
چه روزهایی برای تو گریستم و تو چشم بر اشکهایم بستی .
چه شبهایی با تو سخن گفتم اما تو مرا بدون پاسخ رها کردی .
چگونه ای …….؟
من هنوز در حیرتم که بهانه های این دل شوریده برای پیوستن به تو چیست ؟
با همه بدیهایم سوی تو آمدم تا مرا باز مورد رحمت خود قرار بدی . خدایا تو را به غروب جمعه که یاد آور حجت توست مرا رها نکن .
من بی تو هیچم!!!!

پاسخی بگذارید

