تا مدتی خدا حافظ

از شهریور متنفرم نیستم اما یک جور ضد حاله….
چون از موقعی که شروع میشه همه حتی خواجه حافظ شیرازی هم می گن :
تابستون داره تموم میشه ها!!!
شبا زود بخوابین ………….
کتاباتونو گرفتین؟؟(مخصوص بچه محصل ها)
کلاس کنکور ثبت نام کردی؟؟(مخصوص پشت کنکوری ها) (شاید مخصوص من هم بشه)
انتخاب واحد کردی؟؟(مخصوص دانشجوها)
بگذریم زندگی همه اش قشنگه شهریور و فروردین و مهر و آذر نداره! ولی وقتی زندگی قشنگه که دل آدم ها هم خوش باشه…
خوب دیگه شاید خیلی خیلی کم آنلاین بشم…خوب خیلی خیلی کم هم برای کسی که زیاد آنلاین بوده باز هم زیاده .اما فکر کنم کمکم به جایی برسه که دیگه حتی نتونم اینجا را هم به روز کنم…
امروز کلی دلم گرفته بود هیج جا نمیتونستم برو زدم به کوچه و خیابون از بس حواسم نبود و تو خودم بودم 2 بار نزدیک بود ماشین بزنه بهم اما خدا نخواست…
واقعا مرگ خیلی شیرین و راحته حتی از آسونترین کارا هم راحت تر و شیرین تر هست..آدم از همه چیز راحت میشه…
درسته زندگی قشنگه ولی آدم ها با کارها و حرف های خودشون از زندگی یک جهنم درست میکنن که حاصل این زندگی به جز کینه و ناراحتی نیست….
امروز از ته دل دعا کردم که خدا از سر هر کس که نامردی کرد ، دل سوزوند ، خلاصه کاری کرد که این زندگی به کام بقیه آدم ها تلخ بشه نگذره ، و یه روزی هم همین کارها را که با دیگران کرده خدا باهاش بکنه….
در حیرتم از مرام این مردم پست
این جماعت زنده کش مرده پرست
تاهست به زلت ببرندش به زبان
… تا مرد به عزت ببرندش سر دست

البته من اصلا خوب نیستم و از خدا هم اننتظار ندارم به حرف های یه آدمی مثل من گوش بده چون اینقدر بدم که خدا فکر نکنم به حرفام گوش بده اما با این حال حرفم را بهش گفتم شاید قبول کنه…. خیلی وقت ها گفتم مگه این همه آدم خوب نیست که هم دانشمندن و هم خیلی برای مردم مفید هستن پس چرا این آدم ها زود تر میمیرن؟
پیش خودم میگم شاید خدا می خواهد آدم های نامرد و بی معرفت را بیشتر آزمایش کنه و به عذاباشون اضافه کنه و هم اینکه بوسیله این آدم ها آدم های خوب را هم بیشتر مورد آزمایش قرار بده…
راستی شایدهنوز اینقد آدم بدتر از من هست که هنوز نوبت مرگ من نشده…. امیدوارم خدا بهم صبر بده تا بتونم تو این دنیا (همون جهنم آدم ها) زندگی کنم و کم نیارم….
فعلا تا یه مدت کم یا شاید طولانی خدانگهدار…..
غصه نخور دل دیوونه
آسمون ابری نمی مونه
آخر این شبا سپیده
پر از نور و عشق و امیده

———————–
دل نوشت:
روزها میگذرند.
حادثه ها می آیند.
نقش ها رنگ دگر میگیرند.
و
فقط خاطره هاست.
که چه شیرین و چه تلخ.
دست ناخورده به جا می مانند…

یک پاسخ to “تا مدتی خدا حافظ”

  1. دخترک Says:

    ممنون خوبم . منم از شهریور بدم میاد اما چون عاشق پاییز و زمستونم ، از روزای آخر شهریور لذت میبرم.

پاسخی بگذارید

