خواهی دید


خواهی دید
فکر می کنی که نمی توانم بدون عشق تو زندگی کنم
اما خواهی دید
فکر می کنی حتی یک روز هم نمتوانم بدون تو ادامه دهم و بدون تو در کنارم هیچ چیز ندارم
خواهی دید
گمان می کنی لبانم دیگر دوباره به خنده باز نخواهد شد
خواهی دید
می پنداری ایمانم را به عشق از بین برده ای و من بعد از آنچه که تو بر سرم آوردی راهم را گم خواهم کرد
خواهی دید
تنهای تنها به کسی نیاز ندارم و می دانم که دوام خواهم آورد و زنده خواهم ماند
تنهای تنها این بار دیگر به کسی نیاز ندارم این بار عشق به من تعلق خواهد داشت و هیچ کس نمی تواند آنرا از
من جدا کند
خواهی دید
فکر می کنی قدرتمندی اما ضعیف هستی خواهی دید دفاع کردن و اعتراف به شکست و گریستن قدرت بیشتری
می طلبد پس شکست را بپذیر خواهی دید که صداقت با من است و فریب و نیرنگ یار تو
خواهی دید
خواهی دید
تنهای تنها به کسی نیاز ندارم و می دانم که دوام خواهم آورد و زنده خواهم ماند
این بار دیگر روی پای خود می ایستم و به هیچ کس احتیاجی ندارم عشق به من تعلق خواهد داشت و هیچ کس
نمی تواند آنرا از من جدا کند
خواهی دید………

پاسخی بگذارید

