آلبوم جدید سیاوش قمییشی

آلبوم جدید سیاوش قمییشی از طرف شرکت کلتکس رکوردز با نام روزهای بی خاطره هم به بازار اومد.
سلام به همه دوستان وهمراهان وبلاگ آسمانی…
خوب همونطور که همتون میدونید آلبوم جدید سیاوش قمییشی از طرف شرکت کلتکس رکوردز با نام روزهای بی خاطره هم به بازار اومد. آلبوم زیبایست.
من لینک دانلود همه سایت هایی که این آلبوم را برای دانلود گذاشته اند را جمع آوری کردم و در زیر گذاشتم.
بعضی از سرورها به علت حجم زیاد دانلود ممکن است پهنای باند کم بیاورند ولی شما میتوانید همه این ها را امتحان کنید بالاخره یکی از اینها خلوت تر است دارد…امیدوارم دانلود کنید و از آن لذت ببرید.
بوسه باد
گریه کن
پنجره
تصور کن
محبوبه شب
هنوز
یاد من باش
بوسه باد(Club Mix)
———————————-
بوسه باد
گریه کن
پنجره
تصور کن
محبوبه شب
هنوز
یاد من باش
بوسه باد (کلاب میکس(
———————————-
بوسه باد
گریه کن
پنجره
تصور کن
محبوبه شب
هنوز
یادم باش
بوسه باد – Club Remix
————————————-
بوسه باد
گریه کن
پنجره
تصور کن
محبوبه شب
هنوز
یاد من باش
————————————-
در ضمن دوستانی که اینترنت پر سرعت دارند میتونن از اینجا آلبوم را به طور کامل در یک فایل mp3 با حجم 40 mg دانلود کنند.
روزهای بی خاطره

پاسخی بگذارید

