گول لپ تاب مجانی نخورید

بچه ها ما گول خوردیم !!! شما گول لپ تاب مجانی نخورید نخورید …
یه مدت بود جو لپ تاپ مجانی همه رو گرفته بود ولی شما مثل من گول نخورید . البته این سایتها واقعا لپ تاپ رو میفرستن ولی باید چیکار بکنید؟؟؟
باید بجز 18 نفری که جمع کردین (من حدود 25 نفر جمع کردم) به 10 – 15 تا سایتی که معرفی شده برین و در هر کدوم ثبت نام کنید حتی در بعضی از سایتها مجبورید محصولات سایت رو بخرید مثلا شما حدود 15 هزار تومان باید بدین که برنامه ای کیو تست رو بخرین تازه اگه هم اینقدر وسوسه شدین که میگین هرچی باشه انجام میدم باید در نظر داشته باشین که :
1 – شما اول باید یه کردیت کارد داشته باشین که معمولا شرکتهایی که برای شما کردیت تهیه میکنن معمولا دلار رو مثلا حدود 1200 حساب میکنن .
2- اگه هم 15 هزار تومان دادین و رنامه رو خریدین چون برنامه به زبان انگلیسیه ممکنه با مشکل مواجه بشین و در واقع پولهاتون رو ریخته باشین توی جوب .
درضمن دوستانی که اصلا پول انداختن توی جوب و کردیت ساختن براشون کار آسونیه هم این کار رو نکنن چون فقط وقتشون رو حروم میکنن چون اگه لپ تاپ رو هم براتون بفرستن چون احتمالا شرکته آمریکاییه به دلیل تحریم به دستتون نمیرسه و اگه هم توی گمرک باشه باید پول 3 تا لپ تاپ بدین تا بهتون بدنش .
پس در نتیجه ‌‌: مثل من گول نخورید که 25 نفر جمع کردم ، توی سایتهاشون هم ثبت نام کردم ، به خاطر کوکی ها به کامپیوترم دست نزدم و هزارتا مکافات دیگه آخرشم هیچ . در کل همه اش الکی است.
تازه فکر کنم این همه تبلیغ کردم برای لپ تاپ پول اینترنت و هزینه تلفن تا حالا به اندازه یه لپ تاپ شده باشه ….

2 پاسخ to “گول لپ تاب مجانی نخورید”

  1. امیر(سردرگم) Says:

    سلام
    کارت مثله همیشه عالیه
    البته من همون اول فقط یه بار ثبت نام کردم ولی نمیدونستم چیه بعد که قضیه رو فهمیدم گفتم زرشک بیخیال
    ما حس نداریم.
    بازهم ممنون
    موفق باشی
    خدایارونگهدارت

  2. pouri Says:

    agha age mishe shoma emtiazetio bede man ,man ye dai holland daram,darzem khodamam daem miram dubai begoo man biaram ba emtiazet ye jooriam hesab mikonim

پاسخی بگذارید

