درمان عشق یک طرفه

درمان عشق یک طرفه چیست؟
درمان عشق یک طرفه چیست؟
یک مایع ظرف شوئی بخر اگه نبود اسیک سولفوریک با دوز حداکثر ، بعد از مخت پاکش کن با مواد لازمی که گفتم!!!!
چون از این بدتر هم میشی من خودم مبتلا به این نوع مریضی بودم. درمونش همین بود!
حال می دانست که حقیقت مفهومی است که در پس کلمات پنهان و پیدا نمی شود، نوری است از چشمان منعکس می شود، چیزیست که باید حس و درک شود و باید بعد از کشفش تغییری حاصل شود و برای کشفش باید صبور بود و طاقت داشت و فرصت داد، باید … باید حقیقت را شنید!

18 پاسخ to “درمان عشق یک طرفه”

  1. setareh Says:

    man daram nabood misham faghat hamin

  2. mamadona Says:

    راههای بهتری هم هست .
    مثلا مخ اونو از عشق خودت پر کنی .

  3. كم حرف Says:

    من به عنوان يه آدم معمولي از تمام آدم ها خواهش ميكنم:
    اينقدر خودخواه نباشين بپذيرين آدمهايي كه دوستشون دارين حق زندگي دارن و خودشون ميخوان تصميم بگيرن با كي و چطور زندگي كنن.
    فقط كافيه به آدمايي كه احساسي نسبت بهشون ندارين نگاه كنين اونوقت ميفهمين چقدر تحمل اين قضيه سخته كه كسي يك طرفه شما رو دوست داشته باشه.

  4. كم حرف Says:

    يه سؤال بزرگ توي زندگي وجود داره كه ميگه عشق چيه؟
    من فقط حرفهايي رو كه شنيدم ميگم
    1.عشق ورزيدني نيست ياد گرفتنيه
    2.عشق درد نيست درمانه
    3.عشق حق زندگي براي همه است
    4.عشق آزمايش الهيه
    5.عشق ديوانگي نيست منطقه
    6.عشق رشد و بلوغه
    7.عشق مال خود آدمه مال ديگري نيست
    8.عشق بقاست
    9.عشق نياز نيست بي نيازيه
    10.عشق پناه نميده پناه ميخواد
    11.(عشق تكراره)
    12.عشق فريب طبيعته
    13.عشق خطاي تمايز افراده

  5. سودابه Says:

    خیلی سخته تو چشای کسی خیره شی و حاضر باشی همه عقشقتو بهش بدی اما بدونی اون حتی یه لحظه هم بهت فکر نمیکنه 😕

  6. مجازات عشق Says:

    شاید این مجازات عشق که هیچ وقت به اونی که دوستش داری نمی رسی.و چه مجازات سختی براش در نظر گرفته شده…….. 😕

  7. اسماعیل Says:

    7 ساله با این موضوع درگیرم زن دارم بچه هم دارم اما هیچوقت اونی که بهم گفت نه فراموش نمی کنم هر روز سر نماز مدتها بش فکر می کنم اگر راهی بلدید کمکم کنید.

  8. انتظار Says:

    انسانها در عمق روح خویش برای دوست داشتن و عشق ورزیدن افریده شده اند این دیدگاه برای تمام انسانها صادق پس عشق دیوانگی نیست بلکه اوج سلامتیست ❗ هر گاه خسته شدی ! دل شکسته!غمگین!ملول!تنها!ناامید!تکرار کن (این نیز بگذرد).تکرار کن بارها و بارها بخوان وحشت تنهایی وقتی است که کسی را دوست نداشته باشی.

  9. روح خسته Says:

    من خسته شدم خیلی می خواستمش خیلی ولی یک لحظه به من توجه نکرد. رفت پشت سرشم نگاه نکرد

  10. arshia Says:

    salam.aziz manam ye joorayi mesle khodet ye hamchin dastani daram .alan ye 5 sali hast ke tarafo nadidam vali sobh ba javabe na goftane oon az khab pa misham shabam ba hamoon seda ke koochikam kard mikhabam.vagti ham ke bikaram be hamoon fekr mikonam.hich joor nemishe faramoosh kard vali man nemidoonam chera be delam oftad e ke ye rooz bedastesh miaram felan ke 5 sal gozashteho hich.

  11. روژان Says:

    salam khubin?chan ruz pish ba bacheha raftim ordu ashegh yeki az bacheha shodam alan nemidunam chikar konam man aslan nemikham nejabat va metanatam ro az dast bedam akhe az ehsas uo ham khabar nadaram hamash be ou fekr mikonam delam mikhad az teh del gerie konam shoma jaie man budin che kar mikardin?

  12. روژان Says:

    😥 😥 😥

  13. baran Says:

    eshghhhhhhhhhhhh mannnnn mao nemikhaddddddddd
    in yani marge man
    man y emorde motoharekam

  14. mahsa Says:

    salam
    man asheghe pesar dayiim hastam . va ye omre karam shode sokoot.kash oon az faryade sokootam va cheshmaye ghamginam befahme ke man asheghesham.baram 2a konid . mamnoon 😥

  15. سارا Says:

    نریمان وقتی فهمیدم عاشقتم که دیگه فایده نداره
    اما من عاشقت میمونم تو ارزشش رو داری که بخاطرت زجر بکشم و بمیرم از وجودت تو این دنیا لذت میبرم با هر نفسی که میکشی زنده ام حتی اون دنیا هم عاشقت میمونم
    افسوس اگه میدونستی سرطان دارم هیچوقت نمیزاشتی عاشقت بشم و اگه میدونستی اینقدر این چند وقتی که زنده ام اینقدر زجرم نمیدادی.

  16. رو‍ژان Says:

    سلام مهسا جون خوبي؟من با درد تو بيگانه نيستم،ميخام يه كم ابهات حرف بزنم تا كي ميخاي سكوت كني؟به نظر من به طور غير مستقيم و از طريق دوستان نزديكت يا حتي اگه شده خودت بهش حالي كن كه دوسش داري،اصلا نترس و به نتيجه كارت زياد فكر نكن،اگه عشقت واقعي باشه بعد از ابراز علاقه هر اتفاقي كه بيفته به نفعته و به هيچ وجه غرورت شكسته نميشه،ات كي ميخاي اينجوري منتتظر بموني و دس روي دس بذاري اگه دير بجنبي ممكنه دير بشه،اگه كاري از دستم بر بياد حتما كمكت ميكنم ولي كمك اصلي خودت بايد بكني مطمئن باشد كه خدا هم كمكت ميكنه،منتظر خبرهاي خوبت هستم،هميشه شاد باش و زندددگيييي كن 😉

  17. الهام Says:

    سلام
    ما همه عاشق که می شیم به خصوص یک طرفه خیلی ماذوخیستی می شیم
    عاشق آزار خودمون . طرف به ما اعتنا نمی کنه ما بیشتر طرفش جذب می شیم
    اون حتی شایئد از وجود یه عاشق بیمار ماذوخیستی روحش حتی خبر نداره اما واسه ما دنیا تنها اونه!!

  18. عسل Says:

    man ghaziam pichidas 6 sal asheghe yeki boodam ta khodesh pishnahad dad onam ezdevaj .famil bood,ghblaz manam asegh shode bood,1 sal ghabl.vali ghasam khord k faramoshesh karde.goft mikham az inja be badoo ba too besazam……….vali 6 mah bad eshghe ghablisho etefaghi did.2khtare namzad karde.vali raftaresh avaz shood 1 mah azabam dad ba kam mahaliyash manam taghat nayavoordam khord shodane khodamoo bebinam be ham zadam.vali hanoz dosesh daram….nemidunam chikar konam

پاسخی بگذارید

