روزنوشت ها

این روزا که آسمون به وسعت دلامون به زمین نزدیکتر شده ، دعا کردن مثل فرستادن یه بادبادک سفیده به قلب آسمونا….
یادم نمیره …تو هم یادت نره….
این روزا دردا میان و میرن !
ما میمونیم و یه آسمون و یه دنیا عشق …
ماه مبارک رمضان هم از راه رسید ، امیدوارم ما را هم در دعا های خودتون سر سفره پر عشق افطار فراموش نکنید..
التماس دعا…
———————-
رمضان گذشت با همه خوبی هایش و باز اسیر نفسم باز با اشاره او گناه را پذیرا ؛
خدایا نفس مرا از پا در آور و گناه قلبم را تاریک‌ گردان؛
تو را قسم به عزت و جلالت مرا ببخشای که گناهان بزرگ را فقط بزرگی چون تو می بخشاید… خدا یا اراده مرا در استقامت در برابر وسوسه های شیطانی محکم کن…
———————-
21/8/1384
هر کی میگه عاشق و بی قرارتم دورغه، هر لحظه با گریه در انتظارتم دوروغه ، هرکی میگه رفیقتم دوشمن جونه ، نمونه محبتش ساقر خونه …
هر کی میگه اسیر اون نگاهتم دوروغه ، تو لحظه های خستگی پناهتم دوروغه ، هر کی برای گریه شونه هاش پناه ، رخش تو روز روشن دلش سیاه …
رنج پیاپی نکش ای محربون ، مست دقایق نوشو ای بیزبون ، درد دل غم زده ات را بدون ، دست ارادت من و با هم گزید ، عطر گل یاس ندارد کسی ؛ آخر قصه به کجا میرسی…
————————
24/8/1384
آن قدر بر کشتی عشقت نشینم همچو نوح… یا به ساحل میرسم یا غرق دریا میشوم…
————————–
15/10/1384
در گذرگاه زمان خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی خود میگذرد
عشق ها می میرند
رنگها رنگ دگر میگریند
و فقط خاطره هاست…
که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده با جا می ماند…
—————————
18/12/1384
من کنار هفت سین انتظار، میشینم شاید که برگرده بهار
شاید از غربت و تنهایی من، بشکنه باز دل سنگه روزگار
توی عکسای قدیمی می بینم، غم و شادی گذشته های دور
دوباره جون میگیرن زنده میشن، توی این خلوت تلخ و سوت و کور

7 پاسخ to “روزنوشت ها”

  1. sahar Says:

    salam baram doa kon toham

  2. pinkrose Says:

    doa kelide parvaze rooh ast, be sharte anke ghofle deleman kelidash gom nashode bashad va bedoonim baraaye chi doa mikonim.shayad kelide ma dar goosheie aan dele shekasteii baashad ke roozi ba ghoroori az kenaarash rad shodim ve be tanhaiiash khandidim.

  3. pinkrose Says:

    وترا قسم به لحظه حدوث کلمه
    ای آشنا تر از آشنا
    مرا به خودم درلحظه ای وا مگذار

  4. خاطره های ما Says:

    خوبه خوبه!!…
    تو دیگه نمیخواد با این مطالب احمقانه ات به ما درس اخلاق بدی!!!!.
    الاغی مثل تو خوبه بیشتر به فکر لای پاهاش باشه تا نوشتن مطالب دراماتیک برای دیگران.
    من در وبلاگم در باره ماجرای عاشقانه و صادقانه ام با بهروز در عهد جوانیم، چیزهایی نوشته ام که آدمهای نفهمی مثل تو هرگز نمی توانید درکشان کنید. من از عشق واقعی نوشته ام و تو با این چرندیات داری عشق را به مسخره میگیری. بهروز من در راه آزادی کشته شد نه بخاطر آشغالهایی مثل شماها که بیایید و این مزبلهات را به خورد خلق بینـوا بدهید.
    پس لطفا برو گمشو و دیگرفضای وبلاگستان را با بوی تعفن نوشته هایت، خرابتر از این که هست نکن. هر موقع دلت خواست به وبلاگم سری بزن باهات کاری دارم. بیا طرز محترمانه نوشتن را از وبلاگ من یاد بگیــرالاغ. فکر کنم پدر و مادرت تو رو توی طویله درست کردن و پس انداختن.من که خودم برای خوندن وبلاگت دیگه وقت ندارم ولی تو به وبلاگم حتما سری بزن.
    آهای خواهر کوچیکه !!… برو یه دستمال بردار بیار، دیگه دارم بالا میارم. تازه دیشب پریودم قطع شده بود و داشتم یواش یواش رو به راه میشدم که وبلاگ این ماده گوسفند ، یهو مثل قاشق نشسته اومد روی صفحه مونیتورم. مگه آدم باید احمق باشه که بیاد وبلاگ این جلبکها رو بخونه.
    حالم را به هم زدی کثافت با این نوشته های متعفنت. برو از جلوی چشام گمشـــو….
    چلمنگ عوضی . تو که عقل نداشته بیدی!!
    راوی

  5. شیدا Says:

    سلام
    امروز وقت ظهر به وبلاگ شما آمدم و پنجره ای برای اذان باز شد خیلی از این ابتکار شماخوشحال شدم

    واقعا صدای مرحوم موذن زاده به اعماق قلب وارد میشود و حال و هوای خاصی به آدم میدهد

    التماس دعا

  6. سانی Says:

    اول سلام
    دوم اون کامنت بالا مال راوی نیست یکی به اسم اون این کامنت رو می ذاره رفتی وب راوی گله نکن چون قبلا توضیح داده که یه نفر از طرفش این کا رو انجام میده
    سوم قالب وبت قشنگه آرام بخشه ولی پستهات کو؟

  7. araz_2fan Says:

    سلام و خسته نباشید.
    وبلاگتون خیلی عالیه علی الخصوص موسیقی متن که سنتی بود من برای اولین بار به روی وبلاگ شما دیدم.
    موفق باشد.

پاسخی بگذارید

