خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟

گاه می اندیشم ...خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟
گاه می اندیشم
خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟
آن زمان که خبر مرگ مرا
از کسی می شنوی
روی ترا کاشکی می دیدم.
شانه بالا زدنت را.
– بی قید
وتکان دادن دستت که
– مهم نیست زیاد
و تکان دادن سر را که
ـ عجب! عاقبت مرد؟
– افسوس!
– کاشکی می دیدم!
من به خود می گویم
« چه کسی باور کرد
جنگل جان مرا
آتش عشق تو خاکستر کرد؟»
من درون قفس سر اتاقم دل تنگ
میپرد مرغ نگاهم تا دور
وای باران، باران
شیشه پنچره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست؟
(حمید مصدق)

3 پاسخ to “خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟”

  1. پاپیون Says:

    خیلی با این ترانه محسن چاوشی حال میکنم

  2. پاییز Says:

    غلط املایی: من درون قفس سر اتاقم دل تنگ…
    اشعار حمید رو خیلی دوست دارم…

  3. golnaz Says:

    aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! man asheghe in shere hamid mosadegham haahamash ghashangeeeeeeee!

پاسخی بگذارید

