جادوی سکوت

جادوی سکوت
من سکوت خویش را گم کرده‌ام!
لاجرم در این هیاهو گم شدم
من که خود افسانه می‌پرداختم،
عاقبت افسانه مردم شدم!

ای سکوت ای مادر فریادها ،
ساز جانم از تو پر آوازه بود
تا درآغوش تو، راهی داشتم،
چون شراب کهنه، شعرم تازه بود.

در پناهت برگ و بار من شکفت
تو مرا بردی به شهر یادها
من ندیدم خوش‌تر از جادوی تو
ای سکوت، ای مادر فریادها!

گم شدم در این هیاهم گم شدم
تو کجایی تا بگیری داد من؟
گر سکوت خویش را می‌داشتم
زندگی پر بود از فریادمن!
(فریدون مشیری)
———————–
این آهنگ را هم اگه خواستید دانلود کنید و گوش بدید.

پاسخی بگذارید

