سفر کردم …

سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه
سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه
آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه
غم دور از تو بودن یه
بی بال و پرم کرد
نرفت از یاد من عشق ، سفر عاشقترم کرد
هنوز پیش مرگتم من
بمیرم تا نمیری
خوشم با خاطراتم
این و از من نگیری
تو رو دیدم تو بارون دل دریا تو بودی
تو موج سبز سبز تن
سحرا تو بودی
مگه میشه ندیدت تو مهتاب شبونه
مگه میشه نخوندت تو شعر
عاشقونه
می خوام برگردم اما میترسم
میترسم بگی عشقی نمونده
میترسم بری
تنهام بذاری
هنوز پیش مرگتم من بمیرم تا نمیری

یک پاسخ to “سفر کردم …”

  1. rahesabz Says:

    متن بالا از یک خواننده زنه که خیلی قدیمیه . هر چند معین هم اینو خونده . ولی من یک ساله که دنبال اون خواننده زنم که این ترانه رو خونده . خواهشن هر کس میدونه که کی خونده به ایمیل من ارسال کنه . قربان همه شما .

    m2315254@yahoo.com

پاسخی بگذارید

