تو دیونه رفتی…

تو دیونه رفتی یه شب بی نشونه
تو دیونه رفتی یه شب بی نشونه
تو خواستی که قلبم پریشون بمونه
واست گریه ی من دیگه بی امونه
دل از درد عشقم یه دریای خونه
می خوام با تو باشم ، می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه
ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه

من از سبزه سبزم ،ولی خسته خسته
من از شهر عشقم ،ولی دل شکسته
می گفتم یه ابری ، یه هم رنگ بارون
یه بارون رحمت ، واسه سبزه زارون
می خوام با تو باشم ، می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه
ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه

می خواستم بگم من که عاشق ترینم
تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی

می خواستم بگم من که عاشق ترینم
تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی
حقیقت چه تلخه . چه تلخ شکستن
حقیقت همینه که رفتی تو بی من
که رفتی تو بی من

من از سبزه سبزم ،ولی خسته خسته
من از شهر عشقم .ولی دل شکسته
می گفتم یه ابری ، یه هم رنگ بارون
یه بارون رحمت ، واسه سبزه زارون
می خوام با تو باشم ، می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه
ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه
»خواننده:معین
»ترانه سرا: هدیه

—————
پ.ن:
یکی از دوستان گفت می خوای اشکتو در بیارم…و خلاصه این آهنک را گذاشت و…..

2 پاسخ to “تو دیونه رفتی…”

  1. فاطمه Says:

    خیلی عالی است

  2. بهار Says:

    خيلي عالي بود 😛 . جالب اينكه من امروز دلم خيلي گرفته بود 😕 . حسابي حرف دلم و زد. اونقدر خوشم اومد كه با اجازه تون گذاشتم تو وبلاگم.
    موفق باشيد.

پاسخی بگذارید

