30 گیگابایت ایمیل رایگان

30 گیگابایت ایمیل رایگان
30 گیگابایت ایمیل رایگان…دیگر چه می خواهید…؟
زده رو دست گوگل من خودم رجیستر کردم ولی متاسفانه برای ثبت نام دعوت نامه میخواد.ولی چیز با حالیه…
امکاناتش:
30 GigaByte mailbox
mail filtering
address book
easy search
convenient interface
100% FREE
جاهایی که می تونید دعوت نامه رو تهیه کنید:
http://www.30gigs.com/invite
راستی خودم هم 4 تا دعوت نامه دیگه دارم هر کس زودتر بگه براش ارسال میکنم…
ایمیل جدید:mansour[at]30gigs[dot]com

6 پاسخ to “30 گیگابایت ایمیل رایگان”

  1. مریم Says:

    کار خیلی خوبیه
    ممنون میشم برای من دعوت نامه بفرستی

  2. مریم Says:

    مطمئن نبودم آدرس ایمیل رو در یافت کرده باشین واسه همین دوباره براتون می فرستمcrater_f@yahoo.ie

  3. محمد Says:

    سلام
    من نزدیک 1 ساله که مطالب شما رو دنبال می کنم موفق باشید اگر ممکن است برای من هم دعوتنامه بفرستید باتشکر

  4. سروش Says:

    سلام
    من یه اینجور ای میلی به دردم می خوره. با توجه به کارم خیلی نیاز دارم.

    ممنون می شم اگه یه دعوتنامه هم برای من ارسال کنید.
    با تشکر ایمیل من:
    senatordj@gmail.com

  5. MajiD Says:

    اگه ممکنه برای من یه دعوت نامه بفرستین. ممنون

  6. فواد Says:

    سلام اگه میشه برای من هم دعوت نامه بفرست
    مرسی

پاسخی بگذارید

