نظری متفاوت!

خوبه خوبه!!…
تو دیگه نمیخواد با این مطالب احمقانه ات به ما درس اخلاق بدی!!!!.
الاغی مثل تو خوبه بیشتر به فکر لای پاهاش باشه تا نوشتن مطالب دراماتیک برای دیگران.
من در وبلاگم در باره ماجرای عاشقانه و صادقانه ام با بهروز در عهد جوانیم، چیزهایی نوشته ام که آدمهای نفهمی مثل تو هرگز نمی توانید درکشان کنید. من از عشق واقعی نوشته ام و تو با این چرندیات داری عشق را به مسخره میگیری. بهروز من در راه آزادی کشته شد نه بخاطر آشغالهایی مثل شماها که بیایید و این مزبلهات را به خورد خلق بینـوا بدهید.
پس لطفا برو گمشو و دیگرفضای وبلاگستان را با بوی تعفن نوشته هایت، خرابتر از این که هست نکن. هر موقع دلت خواست به وبلاگم سری بزن باهات کاری دارم. بیا طرز محترمانه نوشتن را از وبلاگ من یاد بگیــرالاغ. فکر کنم پدر و مادرت تو رو توی طویله درست کردن و پس انداختن.من که خودم برای خوندن وبلاگت دیگه وقت ندارم ولی تو به وبلاگم حتما سری بزن.
آهای خواهر کوچیکه !!… برو یه دستمال بردار بیار، دیگه دارم بالا میارم. تازه دیشب پریودم قطع شده بود و داشتم یواش یواش رو به راه میشدم که وبلاگ این ماده گوسفند ، یهو مثل قاشق نشسته اومد روی صفحه مونیتورم. مگه آدم باید احمق باشه که بیاد وبلاگ این جلبکها رو بخونه.
حالم را به هم زدی کثافت با این نوشته های متعفنت. برو از جلوی چشام گمشـــو….
چلمنگ عوضی . تو که عقل نداشته بیدی!!
————–
جواب:
دوستان ببخشید که این نظر را بدون سانسور کامل گذاشتم.
در جواب هیچی نمیگم…خیلی حرف هست که بگم ولی تا نگم بهتره…هر کس هم میخواهد به حساب کم آوردن بذاره.

2 پاسخ to “نظری متفاوت!”

  1. Mohammad Says:

    نبینم کسی به داش منصور ما نازک تر از گل بگه!!!! این هر کسی بوده اگر هم می خواسته انتقاد کنه باید عین آدم این کار رو انجام می داده. در ضمن هر کسی از زاویه خودش به عشق می نگره. اصلا» یکی عشق رو شاید نتونه خوب توصیف کنه ولی برای خودش عشقه. خلاصه اینکه به این شرو ورا گوش نکن منصور جون! آره داداش.

  2. saeed Says:

    دوست عزیز به حساب این میگذارم که صبور نیستی و دعا میکنم همیشه در آرامش باشی
    آمین

پاسخی بگذارید

