مثل تنها مردن…

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم
وقتی که دیگر رفت من به انتظار آمدنش نشستم
وقتی که دیگر نمیتوانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم
وقتی که او تمام کرد من شروع کردم
وقتی که اوتمام شد من آغاز شدم
و چه سخت است تنها متولد شدن
مثل تنها زندگی کردن است
مثل تنها مردن…
(دکتر علی شریعتی)
————–
دل نوشت:
امشب اینقدر ناراحتم که از خودم سیر شدم….
امشب شاید خود کشی کنم….
مرگ زیباست…
بهتر از غم تنهایی ست……
خدایا هر چه زودتر من را ببر پیش خودت وگرنه خودم زودتر میام پیشت….
دلم از همه چیز و همه کس گرفته……

یک پاسخ to “مثل تنها مردن…”

  1. talieh Says:

    سلام دوست من !
    زندگی زیباست . زندگی آتشگهی دیرنده پا برجاست . گربیفروزیش رقص شعله اش در هرکران پیداست . و رنه خاموش است و خاموشی گناه ماست . با آرزوی شادابی و سرسبزیت . قربانت

پاسخی بگذارید

