خوشا آندم که از دل می نویسم…

خوشا آندم که از دل می نویسم…
خاطرم را خاطراتش پر کرده و گریزی نیست ، خاطراتی پر از محبت و پر از عشق ، خاطراتی که حک شده در این دل که دل نیست …
کسی نیست خاطراتش را از من بدزد یا بگیرد ، کاش بود ، کاش کسی پیدا میشد ، که خاطرم را از خاطرش پاک کند امروز و هر روزم با یاد او شروع میشود ، کاش روزی با یاد او و با دستان گرم و لطیف او ، چشمانم بسته شوند …
کاش روزی که مرگم فرا می رسد ، او به استقبال من بیاید …
غمش و نبودش سخت ترین لحظات من است و زمان چه دیر میگذرد ، هر لحظه ای را که از دست میدهم ، از عمرم کاسته میشود و بیشتر از هر وقتی جای خالیش را احساس می کنم ، گذشت عمرم بدون او ، پوچ و بی معنی است ، اما خوشحالم که هر روز به مرگم نزدیکتر میشوم ، از این مرگ هراس دارم ، اما هراسم به اشتیاق و شوق دیدار او کم و کم تر می شود …
و کاش می توانستم به نیمه دیگر وجودم بگویم ، مرا ببخش که دلم می خواهد زودتر از تو چشمانم را ببندم ، پس مرا ببخش ، که هر روزم شده آرزوی بستن چشمانم برای همیشه ، مرا ببخش که برای رفتن و بودن در کنار نیمه اولم اشتیاق دارم ، مرا ببخش و بگذار از بند این زندگی رها شوم ، آرام و قرار ندارم ، بگذار بروم ، تو می توانی نبود مرا تحمل کنی ، اما من صبر تو را ندارم ، بگذار آزاد و رها شوم ، بگذار پرواز کنم ، نگاهت را بال پروازم کن ، و دعایت را بدرقه راهم کن…

یک پاسخ to “خوشا آندم که از دل می نویسم…”

  1. سامه Says:

    سلام خیلی خوشگل مینویسی اون داستان شیطانت را خیلی دوست داشتم محشر بود…. موفق باشی

پاسخی بگذارید

