موضوع ندارد!!!!

امروز تصمیم گرفتم گذشته ام را برای همیشه فراموش کنم و درباره ی گذشته هیچ وقت با هیچ کس حرف نزنم!
من می خواهم از نو شروع کنم همه چیز را از نو شروع کنم .زندگی نو ، زندگی تازه که مثل اونا هیچ کس ندیده و تو این دنیا نخواهد دید ، افکار نو و از همه مهم تر تصمیم های جدید و اقدام برای عملی کردن آنها…
اول باید چند کار نیمه تمام که تو این دنیا دارم تمام کنم…بعدا وقتی مطمئن شدم به کسی مدیون نیستم برم سفر ؛ یه سفری که با خیال راحت زندگی کنم…شاید قتل… یا خودکشی..
کی میگه مرگ زشته و درد داره؟
تازه خیلی شادی و نشاط به آدم میده….
لااقل حتی اگه تو جهنم سخترین عذاب ها را هم بکشه باز هم دلش خوشه که بین آدم های این دنیا و کلا این دنیای حیله گر نیست!
تا یه مدت خدا حافظ….نمیدمنم چقدر یا یک روز یا خیلی روز!
دعای من هم برای همه اینه که همیشه دلتون شاد باشه…!
——————————-
آخرین دعای اینشتین:
در آخرین لحظات مرگش، اینشتین دعایی را به زبان آلمانی خواند که متاسفانه چون پرستار بالای سرش، زبان آلمانی نمی‌دانست، کسی ندانست که در واپسین لحظات عمرش با خدا چه گفت.
جمله معروف وی، که در بالای سنگ پیش‌بخاری اتاق کنفرانس علمی دانشگاه پرینستون آمریکا حک شده است، چنین است:
«خدا مسائل زیادی را معین کرده است که محقق فیزیکدان باید آنها را حل کند و شیوه خداشناسی، در حل اسرار کائنات است.»
یکی دیگه از حرف های اینشتین:
» خداوند جهان را با بینش و دانشی آفرید که در آن، نادرستی راه ندارد. «
«غیرقابل درک ترین موضوع در جهان آن است که می توان جهان را درک کرد.»
(از اینشتین خیلی خوشم میاد و دوستش دارم از میون تموم دانشمند ها آلبرت اینشتین را بیشتر از همه دوست دارم.)

یک پاسخ to “موضوع ندارد!!!!”

  1. Mohammad Says:

    سلام
    دیشب به یک مطلبی در روزنامه آسیا برخوردم که به جرات می تونم بگم یکی از بهترین نوشته هایی بود که در طول این چند سال به اون برخورد کرده ام. اول مطلب رو چندین بار خونم و به فکر فرورفتم . خیلی خیلی قشنگ بود. بعد تصمیم گرفتم از نویسندش تشکر کنم و براش دعا کنم که همیشه در زندگیش موفق باشه. امیدوارم موفق باشید. راستی اون مطلب هم چیزی نبود جز » بساط شیطان».

پاسخی بگذارید

