حادثه دلخراش!


شماری‎‎ از خبرنگاران رسانـه‎ هــای گروهی از جمله‎ صدا و سیمای‎‎ جمهوری اسلامی ایران‎ در حادثه‎ سقوط هواپیمــای‎ ســی‎ 130 «C130″جان‎ باختند.
به گزارش خبرگزاری «مهر» ، به نقل از واحد مرکزی خبر در این‎‎ حادثه‎‎ خبرنگاران رسانـه هـای‎ جـمعـی‎ از جمله‎ خبرنگاران‎ واحد مرکزی‎ خبر و شبکه‎ خبر صدا و سیما، ایسنا، ایـرنــا، فـــارس‎‎ همـــراه‎ شــمــاری‎ از تصویربرداران‎ و گروه‎ فنـی‎ صـدا و سـیمــا جان‎ خود را از دسـت‎ دادند.
هواپیمای‎‎ سی‎‎ 130ارتش‎ جمهوری اسلامـی ایران‎ ســاعـــت‎ 13 و 45 دقـیقـه‎‎ روز سـه شنبه‎‎ بـر اثـر نـقـص‎ فنـی‎ در راه برگـشـت‎ به‎‎‎‎ فرودگاه مهرآباد در سه راه آذری‎ سقـوط و بـا سـاخــتمــانــهـــای‎ مــسکــونــی‎ منـطقـه‎ برخورد کرد.
مکان دقیق سقوط هواپیمای نظامی «C130″، شهرک مسکونی – نظامی توحید در منطقه 9 شهرداری تهران و ابتدای خیابان شمشیری گزارش شده است.
یک کارشناس هواپیمایی در گفت و گو با»مهر» در خصوص ویژگی های هواپیمای «C130» گفت: در تمام دنیا معروف است که این نوع هواپیما از جان سخت ترین نوع هواپیماها هستند.
وی تصریح کرد: این هواپیما دارای چهار ملخ و با چهار موتور توربو است که در باندهای خیلی کوتاه توانایی نشست و برخاست دارد.
این کارشناس افزود: پیش از این در زمان جنگ ، یک فروند از این نوع هواپیماها در داخل کشور به دلیل دستکاری در سیستم سوخت رسانی آن سقوط کرده بود که چندتن از فرماندهان نظامی بر اثر آن به شهادت رسیدند.
عکس های این واقعه دلخراش را میتونید از اینجا ببینید.
گزارش تصویری1
گزارش تصویری2
گزارش تصویری3
——————–
پی نوشت:
من هم تسلیت میگم و دعا میکنم همشون در درگاه خدای بزرگ آمرزیده بشن.
و این شعر هم دیدم قشنگه نوشتم…آخه یکی تو تاکسی گذاشته بود که خیلی روم تاثیر گذاشت وناراحتم کرد…
با تو روینده و رویانم من
بی تو سوزنده و سوزانم من
چه کنم عاشق ایرانم من

وه چه گمگشته سری دارم من
یوسف رفته ز کنعانم من
همچو فرزند جدا از مادر
در هوای تو پریشانم من
مگرم نیست بجز تحفه جان
شرمسار از همه یارانم من
چه کنم عاشق ایرانم من

گاه گاهی که تو غمناک شوی
گریه ابر بهارانم من
گریه ام دست خودم نیست از اوست
پس نپرسید چه گریانم من
دلکی دارم و انسانم من
چه کنم عاشق ایرانم من
**************
ترانه سرا:علیرضا میبدی
خواننده:معین

یک پاسخ to “حادثه دلخراش!”

  1. لاله Says:

    بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران
    کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

    به همه داغد ید گان این فاجعه تسلیت میگم

پاسخی بگذارید

