رفتم پیش مرده ها!

خوب دنیا دیگه همینه ، هیچ کس از هیچ چیز خبر نداره و نمیدونه فردا چی میشه؟ توی این دنیا هیچ کس نمیمونه بعضی ها زودتر میرن بعضی ها دیرتر، ولی چیزی که از همه به جا میمونه کارهایی که میکنن…چیزی به جز خاطرات آدم باقی نمیمونه…
امروز یعنی از دو روز پیش که خیلی چیزها برام روشن شد ، ناراحت بودم و خلاصه گفتم کجا برم و خودم را از غم رها کنم…زدم و رفتم باغ رضوان البته باغ رضوان نجف آباد اصفهان…کلاسم ساعت 10 شروع می شد ، ساعت 6 از خونه زدم بیرون و ساعت7:30 رسیدم باغ رضوان رفتم تو و ناخود آگاه گریه ام گرفت…زار زار گریه کردم تا تونستم گریه کردم اینقدر گریه کردم که دیگه نمیتونستم بلند بشم و برم سر کلاس…هیچ کس اونجا نبود خودم و خودم بودم و کلی آدم که همه خواب بودن یه خواب آروم و ساکت و شیرین..
یه کم به خودم اومدم و رفتم سر قبر چندتا از این آدمهای که خیلی زود به خواب رفته بودن…
اولین قبر از یه دختر 19 ساله بود که تا عکسشا دیدم کلی دلم براش سوخت و گفتم خدا مگه این جوون چی کار کرده بود؟اون خیلی آرزوها داشته…ولی آه….
رفتم جلوتر پسر 6 ساله ای آروم و معصوم خوابیده بود…بیشتر دلم سوخت و با اینکه گریه ام قطع شده بود ولی باز یک دفع زدم زیر گریه هر چی خواستم خودم را کنترل کنم نمی شد…خلاصه اینقدر گریه کردم که دلم آروم گرفت….گفتم ببین منصور این که تازه 6 سال داشته و رفته پیش خدا ببین خدا چقدر دوستش داشته….
شعر های سنگ قبر ها بیشتر اشکم را در میاورد…
خلاصه برای همشون فاتحه خوندم و با حال خراب برگشتم….
گفتم اگه آدم ها یه بار به اینجا ها بیان شاید خیلی از بدی ها را نمیکردن…اما بگذریم که نامسلمان زیاد است…..

2 پاسخ to “رفتم پیش مرده ها!”

  1. سانی Says:

    برای سبک شدن گاهی رفتن به این جور جاها بد نیست
    موفق باشی

  2. sahar Says:

    salam khoobi manam moghe emtehanatame aslan ziad net nemiam khoobi dadashi khahare u sahar

پاسخی بگذارید

