خدایی هم هست…

رفتی و نوشتی که از دوری من ملالی نیست
رفتی با یکی دیگه دوست شدی هیچ خیالی نیست
یه روزم نوبت من می شه برات نامه بدم
ببینی با یکی دیگم جاتم اصلا خالی نیست

عروسکی بودم برات که تو بهم نفس دادی
دلم رو یه روز خریدی فرداش آوردی پس دادی
بگو برات من چی بودم ؛ عروسک مغازه ای
کهنه شدم رفتی حالا دنبال عشق تازهای

دیگه پشته دستم رو داغ می کنم
که تا زنده ام عاشق هیچ کی نشم
عاشق هر کی بشم خیالی نیست
لااقل اسیر تو یکی نشم….

———————
دل نوشت:
بد جور دلم از زمونه گرفته بیشتر از همه از خودم دلم گرفته که چقدر ساده ام…
خدایا …آه…..
بگذار مردم بدی کنن؛ بذار دل بشکن؛ بذار آدم بکشن؛ بذار مال یتیم بخورن؛ بذار عصای کور بدزدند؛ بذار خیانت کنن و بگذار نامردی کنن و….
همه بالاخره میریم پیش خدا …فقط باید طوری بریم که جلوی خدا شرمنده نشیم…
هر کس بدی میکنه حتما جزاشا تو همین دنیا می بینه …من مطمئنم….
خدا همیشه بنده هاشو امتحان میکنه تا ببینه بنده هاش نا امید میشن و به خدا پشت میکنن یا نه؟ اما ما باید سعی کنیم همیشه بگیم خدا دوستت داریم هر بلایی سر ما بیاری حتما امتحان بوده و خواستی آزمایشمون کنی….
مطمئنم از سر آدم های نامرد نمیگذری….
من مطمئنم….
خدا خیلی دوستت دارم…
———————
به گورستان گذر کردم کم و بیش
بدیدم حال دولتمرد و درویش
نه درویشى به خاکى بى کفن ماند
نه دولتمرد برد از یک کفن بیش
(خیام)

4 پاسخ to “خدایی هم هست…”

  1. ** alireza ** Says:

    با سلام / خیلی ممنون اما یه سوال داشتم در مورد قالب وبلاگتون آیا این قالب رو از سایت ساحل آرامش به تازگی برداشتین ؟ / چون من مطعنم که به وبلاگتون با این قالب نیامده بودم / ممنون / بای

  2. سانی Says:

    باهات موافقم 🙂 خدا هست و بنده هاشو آزمایش می کنه
    موفق باشی

  3. sahar Says:

    سلام حالت خوبه دیگه حالی از من نمی پرسی .چه خبر؟؟؟؟؟؟ نکنه منو فراموش کردی .در مورد متنت منم موافقم خدا جواب آدمهای نامردو می ده حتما همینطوره

  4. محمد Says:

    khobeh

پاسخی بگذارید

