حکایت با صبا گفتیم….

خورشید
صلاح از ما چه میجویی که مستان را صلا گفتیم
بدور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم

در میخانه ام بگشا که هیچ از خانه ام نگشود
گرت باور بود ورنه ، سخن این بود و ما گفتیم

من از چشم تو ای ساقی خراب افتاده ام لیکن
بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتیم

اگر بر من نبخشایی پشیمانی خوری آخر
بخاطر دار این معنی که در خدمت کجا گفتیم

قدت گفتم که شمشاد است ، بس خجلت به بار آورد
که این نسبت چرا کردیم و این بهتان چرا گفتیم

جگر چون نافه ام خون گشت،کم زینم نمیباید
جزای آنکه با زلفت سخن از چین خطا گفتیم

تو آتش گشتی ای حافظ ولی با یار در نگرفت
ز بدعهدی گل گویی حکایت با صبا گفتیم….

یک پاسخ to “حکایت با صبا گفتیم….”

  1. massoud Says:

    سلام
    خوبی؟ خدا رو شکر ….
    آپ دیتم٬ دوست دارم بیای پیشم و استفاده ی لازم رو از این پست ببری٬این یکی با همه ی پست های قبلی فرق داره و تو این بهم ریخته گی های امروزی میتونی آرامشتو بدست بیاری.
    میخوام نظرتو بدونم…
    من چشم براهت می مونم …
    « مسعــــــــود »
    خیلی وقته بهت لینک دادم ممنون میشم شما هم …….

پاسخی بگذارید

