دعوت نامه برای SMS

دعوت نامه برای SMS
بچه ها سلام….
هر کس موبایل داره و میخواهد که بتونه از طریق اینترنت برای موبایل SMS بفرستد توی قسمت نظرات برای من امیل خودش را بگذارد تا براش دعوتنامه ارسال کنم .
وقتی شما را Invite کنم به امیل شما یک لینک میادش که روی اون کلیک کنید صفحه رجیستر شدن میاد بعد گذراندن این مرحله و وارد کردن شماره تلفن خودتونو به صورت 912 وارد کرده و صفر نگذارید و بعد از آن به شماره موبایل شما یک PinCode ارسال خواهد شد و همچنین به امیل شما یک لینک دیگر و بعد از کلیک بر روی این لینک صفحه وارد کردن Pincode خواهد آمد. و دیگر بقیه کار آسان است.
اگر مشکلی داشتید با ایمیل من تماس بگیرید، یا همین جا تو نظرات بگید.

25 پاسخ to “دعوت نامه برای SMS”

  1. مانی Says:

    salam vaghan zibast
    barayi man davat name mifrestii????

  2. rsoul Says:

    ba tashakor az shoma

  3. esi Says:

    salam
    ba kamale tashakkor az zahamateton
    may you send «invite» to me

  4. arezoo Says:

    من دعوتنامه sms می خواهم
    منو دعوت کن

  5. فضل الله ایرجی Says:

    متشکرم.امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید.من هستم.

  6. سیریوس Says:

    عالی است
    من دعوتنامه sms می خواهم
    منو دعوت کن

  7. mostafa Says:

    ممنون

  8. محمد Says:

    سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    واسه منم این دعوت نامه رو بفرستید
    ممنون

  9. sadegh Says:

    سالام خیلی عالی اگر بفرستید منم ادرس سایت شما رو تو وبلاگم قرار میدم.
    با تشکر…

  10. sadegh Says:

    خیلی خوبه اگر بفرستید

  11. aida Says:

    salam..mamnoon misham vase manam mail bezani.felan bye

  12. امین Says:

    یکی هم برای من بفرست!!
    ممنون

  13. مهدی شریف Says:

    سلام اگه لطف کنی و برای من هم دعوتنامه بفرستی متشکر می شم

  14. ali Says:

    mamnon az inke in lotfo dar hagh man mikonin

  15. Mathew Says:

    Can anyone recommend me?
    I need an free sms service for my homepage.
    I am seeking one with the option to change the design(for a bit).
    Thanks a million!

  16. Rahman Says:

    agar baraye man befrestid mamnoon misham

  17. saman Says:

    salam agar mishe yek davatname baram befrestid.mamnon misham

  18. علی Says:

    آقا دستت درد نکنه زحمت ما رو هم بکش

  19. sarvin Says:

    سلام مارو بی نصیب نذار

  20. مریم Says:

    سلام خیلی باحاله
    من هم دعوت کن(یادت نره)

  21. MOHAMMAD Says:

    MAN HAM DAEVAT NAME SMS MIKHAM

  22. reza Says:

    سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    واسه منم این دعوت نامه رو بفرستید
    ممنون

  23. reza Says:

    واسه منم این دعوت نامه رو بفرستید
    ممنون

  24. n.abbasi Says:

    سلام ، خوشحال میشم برای من هم دعوت نامه بفرستید ، ممنون

  25. منصور Says:

    با سلام خدمت همه دوستان….
    لطفا درخواست ارسال دعوت نامه نکنید.
    الان مدت هاست که سایت http://www.smsiran.com عضویت را بدون دعوت نامه کرده است و شما خودتان می توانید، بدون دعوت نامه عضو شوید.

پاسخی بگذارید

