ماجرای کاریکاتور

کاریکاتور یه معلم ها
موبایل:دینگ…زینگ…بینگ….
منصور: بله…بفرمایید…
موبایل: آقا منصور؟
منصور :بله خودم هستم…شما؟
موبایل:من از کلانتری شماره فلان زنگ میزنم….
منصور: امرتون چیه؟
موبایل: از شما به خاطر مزاحمت برای مردم شکایت شده!!!
منصور:از من؟
موبایل:بله از شما.
منصور: چه کسی شکایت کرده؟
موبایل: باید بیاید کلانتری تا به شما بگم…
منصور: خوب من الان میام کلانتری شماره فلان…(این کلانتری نزدیک خونمونه)
موبایل:زود بیاید..خداحافظ.
منصور:حتما…الان میام…خداحافظ.
در اینجا منصور به نزدیک کلانتری رسید و با تعجب دید که پیمان که یکی از دوستان دوران دبیرستان بوده اونجا ایستاده…..
خلاصه هم کلی خوشحال شدم هم کلی عصبی، خواستم چند تا بد و بیراه بهش بگم اما نشد….
گفتم مرد حسابی میومدی در خونمون خوب، حالا حتما باید این کار را میکردی؟
خلاصه تموم شد و رفتیم یه کم بیرون قدم زدیم و از گذشته ها و دبیر ها و بچه ها گفتیم….
یکی از موضوع ها همین کاریکاتوری هست که این بالا میبینید.
پیمان این کاریکاتور را از معلم کشید حدود 3 یا 4 سال پیش،من از عکس خوشم اومد و بهش گفتم این عکس را بده من یادگاری پیشم باشه…اونم قبول کرد وداد…خلاصه وقتی یاد اون معلم افتادیم بهم گفت منصور هنوز اون کاریکاتوری را که از معلم کشیدم پیشت هست یا نه؟
گفتم میرم میگردم اما فکر کنم باشه. بله خلاصه پیداش کردم و گذاشتمش تو وبلاگ که شما هم با این خاطره حال کنید.

این هم اصل عکس هست قبل از اینکه لکه های عکس را بگیرم…آخه عکس روی کاغذ کاهی بود و مال خیلی وقت پیش.
کاریکاتور یه معلم ها

2 پاسخ to “ماجرای کاریکاتور”

  1. سانی Says:

    یعنی پیمان رفته بود کلانتری شماره موبایلتو داده بود ؟:) چه دوستی برای چی این کارو کرده.
    ضمنا اون پست قبلی دعوتنامه جریانش چیه؟ برای من بفرست

  2. سانی Says:

    دوباره خوندم فهمیدم :)) خیلی با حال بود اونجا قرار گذاشته بود

پاسخی بگذارید

