دوست قدیمی!

امروز داشتم ایمیلم را چک می کردم…دیدم یه ایمیل از یکی از دوست های دوران دبیرستان دارم…خدایش خیلی ذوق زده و خوشحال شدم!
آره ایمیل از طرف بهروز جون…همون بهروز فتاحی…همون که مبصر بود تو کلاس …همون که خیلی تو دبیرستان خرش می رفت و کلی با مدیر و مسئول انجمن اسلامی دبیرستان آشنا بود .
آره همون بهروز خانی که یه تابستون رفته بود دبی و برامون خاطره هاشو تعریف می کرد؛ به خصوص اون خاطره ای که لب ساحل براش اتفاق افتاده بود.
تو ایمیلش نوشته بود دیگه به ما محل نمیذاری! آقا بهروز من چند بار بهت ایمیل زدم ولی می نوشت چنین ایمیلی وجود نداره !گفتم حتما ایمیلتو پاک کردی ، خیلی هم سراغت را از سید حامد گرفتم اما اونم خبری ازت نداشت…خلاصه سید دیروز گفت امین عابدینی را دیدم ؛ همون خر خون کلاس…خلاصه امین ازت خبر داد….
بگذریم….واقعا تا ایمیلتو خوندم از ته دل خوشحال شدم…
راستی اگه سری زدی به اینجا یادت نره ایمیلت را حتما بنویس.
گفته بودی رفتی دانشگاه دیگه با کلاس شدی و محل نمیذاری؟
آخه آقا بهروز خدایش دانشگاه آزاد هم دیگه کلاس گذاشتن داره اونم این رشته که من رفتم؛که شما این حرفو میزنی؟
من که این ترم همه درس هایی را که گرفته بودم افتادم…میگی نه بیا تا نشونت بدم باور کنی؛ خودت خوب میدونی رشته ما چی بود می دونی که با چه نمره هایی ریاضی را پاس کردیم…حالا دیگه خودت ببین اینجا چه می کشم….
راستی اون روز یادت هست که با محمد فشارکی و سیدحامد و اون چی بود اسمش، قندی بود؟ چی بود؟ 4 ترکه پشت موتور سوار شدیم رفتیم پل شهرستان برای نمایشگاه کامپیوتر؟ یادته برگشتنه شب بود 4 ترکه با موتور اومدیم افسره گفت مگه این اتوبوسه که 4 نفر سوار کردید.
واقعا یادش بخیر…..
راستی یه آهنگ هم از تو یکی از وبلاگ ها پیدا کردم و با اجازش میذارم اینجا، این آهنگ خیلی منو به فکر فرو می بره و خیلی بهم آرامش میده ؛ امیدوارم همتون خشتون بیاد.
برای شنیدن اینجا کلیک کنید.

یک پاسخ to “دوست قدیمی!”

  1. m.h_tanha Says:

    سلام منم از این اتفاقات برام افتاده می فهمم که وقتی یه دوست قدیمی رو آدم می بینه چه هسی پیدا می کنه . وبلاگ قشنگی داری. با اجازتون لینکتونو می ذارم. موفق باشید .
    مهسا

پاسخی بگذارید

