باور نمی کنند و …

غروب مبهم...
در زندگی زخم هایی هست
که روح انسان را در انزوا
مثل خوره می تراشد.
این دردها را نمی توان به
کسی گفت و اگر بگویی
باور نمی کنند و می گویند
عجیب و استثنایی است…
(صادق هدایت)

7 پاسخ to “باور نمی کنند و …”

  1. مهدی Says:

    با این متن واقعا موافق هستم

  2. سحر Says:

    سلام عزیز خدا نکنه زخم تو دلت باشه امیدوارم سلامت باشی عزیز راستی اگه میشه کاری کن پس از ثبت نظر من چک کنم بعد بزارم مرسی

  3. سحر Says:

    خوبی عزیز منظورم اینه که آدمها به وبلاگم نظر میدن اول خودم بخونم تایید کنم بعد برام انجام میدی؟؟؟؟؟؟مرسی بعد بگو چیکار کنم وقتی خوندم چگونه تایید کنم شد میل بزن بگوو

  4. sahar Says:

    salam khodam yad egrftam aziz beakhshid kary nadsht havasam nabood aziz bazam mersi az lotfhat kheng shodam kami.vali fahmidam chikar konam pas az taed shodan

  5. غریبه Says:

    فکر میکنی راست گفته؟ من مطمئنم که راست گفته…

  6. سحر Says:

    سلام چه وبلاگت ناز شده خیلی قالبش عالیه.خوش به حالت قالب خوب پیدا کردی بگووو

  7. سانی Says:

    🙂

پاسخی بگذارید

