اول معرفت بعد علم…

امروز می خوام یه ماجرایی که یکی از دوستام برام تعریف کرد را برای شما هم تعریف کنم…
راستش دیشب حامد خان زنگ زد و کلی با هم حرف زدیم و صفا کردیم…
بعد از کلی روده درازی و پر چونگی گفت چند روز پیش تو موسسه علوی(همون که کلاس کنکور میذاره و کلی ادعا می کنه) یه اتفاقی افتاد می خوام برات تعریف کنم…خوب ما هم گفتیم بگو…
گفت معلم ریاضی ما همیشه جک و مسخره بازی در میاره ؛ اون روز هم در اومد گفت:
تو یه سایت دیدم که نوشته بود ، یکی از یه آخوندی می پرسه که زن ها چند دستن؟
آخونده می گه سه دسته هستن!
دسته اول اونایی که مثل اتوبوس هستند.(یعنی به همه پا می دن و با همه میرن و میان.)
دسته دوم اونایی هستن که مثل تاکسی هستن.(یعنی با همه کس پا نمیدن و نمیرن.)
و دسته سوم زنهای چادری مثل الاغ هستند.(یعنی فقط به یک نفر پا میدن.)
خلاصه معلمه با این حرفش بدترین توهین را به خانم های چادری میکنه!
حامد گفت تو کلاس همه اعصابشون خورد شد و به غیرتشون بر خورد ولی نمی تونستن چیزی بگن ، تا اینکه بالاخره یکی از بچه ها گفت ببخشید آقا حالا زن خودتون از کدوم دسته هستن؟
حامد گفت آقا معلم را میگی ؛ اگه چاقوشم میزدی خونش در نمی یومد…خلاصه معلمه سرخ شده بود مثل لبو داغ!
حامد گفت معلمه به پسره گفت تا درگیری فیزیکی پیش نیومده پا شو از کلاس گم شو بیرون!
پسره بلند شد رفت و دیگه هم سر کلاس این معلم نیومد.
————–
علت تعریف این ماجرا توسط آقا حامد این بود که می خواست به من بگه همیشه علم بهتر نیست و آدم باید شعورش بیشتر باشه ، ولی به آقا حامد گفتم خوب من که اینو می دونستم خودم خیلی برات گفتم قبل از اینکه آدم از نظر علمی پیشرفت کنه باید معرفت و شعورش را درست کنه….
واقعا از یه معلم بعیده این حرف اونم تو موسسه علوی!!!!
خوب سزای توهینش را هم دیده ؛ تا اون باشه دیگه توهین نکنه!
—————
راستی امروز پیک آرانت هم اومد در خونه و پول کارت اینترنتی را که گرفته بودم گرفت…دمشون گرم؛ گفتم حالا پول پیک را هم میگیرن…ولی فقط پول کارت را گرفت…جالب بود چون تا حالا از تو اینترنت کارت نخریده بودم…

2 پاسخ to “اول معرفت بعد علم…”

  1. منصور Says:

    سلام….

  2. soheil Says:

    سلام .خوبی ؟ عالی بود . راستی بهت لینک دادم به نام خاطرات یک آسمانی توی وبلاگ . امیدوارم همیشه موفق باشی . دوست دارم .. سهیل

پاسخی بگذارید

