ترم جدید و….

باز هم ترم جدید و مشکلاتش آغاز شد!
باز هم مثل همون ترم اول یه 2 هفته باید الکی بریم و بیایم..
البته این رفتن اگر هیچ سودی نداشته باشد برای کارکنان زحمت کش شرکت اتوبوس رانی خیلی سود داره!
بالا خره امروز بعد از 4 روز تعطیلی و یه 7، 8 روز هم تعطیلی بعد از امتحانات یه سر زدیم به دانشگاه البته در طول این مدت هم یکی دو بار برای دیدن نمرات درخشانم رفتم…اما حالا می گم کاش نرفته بودم…بدتر اعصابم خورد شد…از اینا بگذزیم…
خوب دانشگاه این روز ها حال و هوای دیگه ای به خودش گرفته ؛ مخصو صا بانکی که تو دانشگاه هست!
بانک ملی دانشگاه آزاد اسلامی واد نجف آباد
خلاصه کارمند های اونجا وقتی این موقع میشه خیلی خوشحالن چون می بینن کلی دانشحو با دستی پر از پول ایستادن ، تا شهریه خودشونو بدن ؛ که صد البته خودم هم جزیی از این دانشجو های بد بخت هستیم!
جمعیت زیاد در پشت در بانک ملی دانشگاه آزاد اسلامی واد نجف آباد
حالا از اینش بگذزیم…ولی چقدر حال گیری هست آدم راضی نباشه پولی را به کسی بده و بدتر از اون تو صف 10 متری هم بایسته!این عکس ها نشون میده که بانک و کلا دانشگاه این موقع سال چه حالی می کنن!
از این هم که بگذریم می رسیم به نمرات….من که هر کسی از دوستان را می دیدم همشون مشروط بودن یا دست کم یکی دوتا درس را خلاصه زده بودن تو رگ…
چه پنهان از شما که خودم هم یه چند تا درس را زدم تو رگ حسابی!!! جای شما خالی…
اینجا نمایی از پشت فاز 3 پزشکی هست که نمرات دروس عمومی را اینجا میزنن…ببینید بچه ها چه حالی میکنن…
نمایی از پشت فاز 3 پزشکی هست که نمرات دروس عمومی را اینجا میزنن
در ضمن بازار نفرین استادان نیز در این ایام داغ است!!!!چی میگی!!
راستی رفته بودیم امور شهریه ؛ طبقه سوم…ایستاده بودم یه گوشه و از پنجره پایین را نگاه می کردم…یکی از اون طرف داشت اینو می خوند….
از این بالا نگاه کردم زمین منو صدا میزد
یکی می‎گفت بپر پایین یکی تو قلبم جا میزد
وقت تموم کردن کار شهامت دل بریدن
خط کشیدن دور همه به حس پرواز رسیدن
حالا باید چیکار کنم خاطره‎ها رو خط زدن
کاری که اینجا ندارم گذاشتنو خوب بلدم
(برای گریه کردنات یکی دو روزی کافیه
سیاه بپوش برای من اینم برای قافیه)

2 پاسخ to “ترم جدید و….”

  1. منصور Says:

    سلام…چون وبلاگز دات آس چند روزه داره به سرورش ور میره…این نظر را برای تست اینجا نوشتم ببینم کار میده یا نه…

  2. sahar Says:

    سلام خوبی ؟؟؟خوب پس دانشگات هم شروع شد موفق باشی چه شعر با مزه ای بود

پاسخی بگذارید

