من اهل نفرین نبودم چه….

نفرین!!!
الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرش
بیای ببینی که همه حلقه زدن دور و ورش
الهی که روز وصال طوفان بشه از سمت شمال
هیچی از اون روز نمونه بجز گلای پر پرش
قسم میخوردی با منی ، قسم میخوردی به خدا
خدا الهی بزنه ؛ تو کمرت تو کمرش
من اهل نفرین نبودم ؛ چه برسه که تو باشی
بیاد الهی خبرت ، بیاد الهی خبرش
عمرت الهی کم نشه اما پر از غصه باشه
زجرهایی که به من دادی بکشی تا آخرش
الهی که یه روز خوش از تو گلوت پایین نره
رسوای عالمت کنن اون چشای در به درش
میخوام بدونم قد من عاشقته؟ دوستت داره؟
اینکه رها کردی منو می ارز به دردسرش؟
هرچی بدی کردی به من الهی اون با تو کنه
ببینی دیگری به جات رفته شده هم سفرش
(مریم حیدر زاده)
دانلود آهنگ
—————-
پ.ن:خیلی با این شعر و آهنگ حال کردم…درسته این ترانه خیلی وقته خونده شده ولی من همین دیروز تونستم گوش کنم…

پاسخی بگذارید

