حرف ها دارم…

رف ها دارم...
حرف ها دارم…
با تو ای مرغی که می خوانی نهان از چشم
و زمان را با صدایت می گشائی
چه ترا دردی است
کز نهان خلوت خود می زنی آوا
و نشاط زندگی را از کف من می ربائی؟
در کجا هستی نهان ای مرغ
زیر تور سبزه های تر
یا درون شاخه های شوق؟
می پری از روی چشم سبز یک مرداب
یا که می شوئی کنار چشمه ادراک بال و پر؟
هر کجا هستی بگو با من
روی جاده نقش پائی نیست از دشمن
آفتابی شو!
رعد دیگر پا نمی کوبد به بام ابر
مار برق از لانه اش بیرون نمی آید
و نمی غلتد دگر طوفان بر تن صحرا…
«سهراب سپهری»شاعر شب های تنهاییم!

یک پاسخ to “حرف ها دارم…”

  1. مهدی Says:

    سلام.
    قالب نو و دات کام شدن مبارک…اون لینکه شما بودی دیگه…

پاسخی بگذارید

