بزرگترن دروغ!!!

دیروز از صبح که رفتیم تو این خراب شده تا ساعت 6 بعد از ظهر اونجا بودیم.
خلاصه سه تا کلاس تو اون روز بود که آخرین کلاسش که 15:30 تا 18 بود از اون دوتا بیشتر حال داد با اینکه خیلی خسته و کوفته بودیم ولی خوب به دل نشست.(همیشه از بچه گی سر کلاس ادبیات حال می کردم)
نشسته بودیم که ناگهان دیدیم یه مرد دیلاق ، دراز و لاغر و بی شاخ و دم (مثل خودم) اومد سر کلاس….
خلاصه اولش خیلی اخمو بود و خیلی هم تهدید کرد که من آنم که فلان…
چرت و پرت زیاد می گفت ولی چرت و پرتاش به دل می نشست و به آدم حال می داد…
چند تا کتاب معرفی کرد…من که تا حالا نخوندمشون حتی اسمشون به گوشم نخورده بود…ولی خوب باید گیرشون بیارم ببینم چی هستن…(گریه های امپراطور از فاضل نظری و عشق علیه السلام از علیرضا غزوه)
آخر کلاس هم چند تا شعر و چند نا جمله کوتاه گفت که بعضی از جمله هاش به دلم نشست.
*تلخ ترین خاطره فرهاد ، شیرین است.
*حتی نانواها هم جوش شیرین می زنند ؛ بیچاره فرهاد.
* مراقب باشید زمانی که انگشت حماقت را به سوی دیگران نشانه میروید سه انگشت دیگر به سمت خود شما نشانه میروند!
*زندگی کن و بگذار زندگی کنم.
*یکی از این روزها یعنی هیچوقت.
*شجاع باش ،حتی اگر نیستی وانمود کن که هستی ، هیچکس نمی تواند تفاوت بین این دو را تشخیص دهد.
*وقتی عصبانی هستی به هیچ کاری دست نزن و از کسی کینه به دل نگیر.
—————————-
آهان راستی بعدش گفت اگه تونستید بزرگ ترین دروغ را بگید!
هر کسی یه چیزی گفت….
بالاخره گفت هیچ کدوم از دروغاتون با حال نبود….
بچه ها گفتن خوب شما یه دروغ بزرگ بگید….اگه گفتید چی گفت؟
گفت: دانشگاه آزاد اسلامی.
و خودش اینجوری دروغش را تفسیر کرد:
1) کجاش به دانشگاه می خوره ؛
2) کجاش به آزاد می خوره ؛ فقط در گرفتن پول و شهریه آزاد هستن ولی در خرج کردنش آزاد نیستن(چون مسئله سیاسی می شود از توضیح بیشتر خودداری می کنم خودتون دیگه می فهمید.)
3) کجاش اسلامی هست؟
4) هیچ کس توش هیچی نوفمه! از جمله خودش.
و به راستی که این بزرگترین دروغی بود که من و خیلی ها شنیدند.

یک پاسخ to “بزرگترن دروغ!!!”

  1. سانی Says:

    :)) داشگاه آزاد اسلامی
    خاطره جالبی بود

پاسخی بگذارید

