رانندگی در اصفهان!

امروز ظهر دوباره خیرسرمون رفتیم تو این خراب شده به تمام معنا!
تو راه که داشتیم میرفتیم تو اتوبان یا همون بزرگراه شهید خرازی یه تصادف بد جور شده بود…
قشنگ شش تا اتومبیل پشت سر هم زده بودن تو ماتحت هم و خلاصه داغون شده بودن…یکی از اون ماشین ها از همه بیشتر صدمه دیده بود چون ماشین جلوش یه وانت بود و بارش که چرخ های مبلمان بود ریخته بود روش و خلاصه جلوی ماشین به کل پکیده بود….
دلم واسه سرنشیناش سوخت ؛ فکر کنم مسافر هم بودن ؛ چون چمدون داشتن ؛ خلاصه یه خاطره بد از شهر ما تو دلشون میمونه و میرن ؛ امیدوارم که بعدا بهشون خوش بگذره و به کل این خاطره بد را فراموش کنن…
بیچاره خانم راننده ماشینه غش کرده بود و روی چمن های کنار اتوبان دراز کشیده بود و دو سه تا دختر کوچولو هم داشت که مثل چی برا مامانشون گریه میکردن ؛ من که هیچ ، حتی راننده اتوبوس دلش سوخت و گفت اگه میخواهید تا یه جایی برسونمتون ؛ اما خوب باید صبر میکردن تا پلیس بیاد…
خلاصه به جرات میگم اصفهانی ها خیلی بد رانندگی میکنن…و مطمئن شدم که افتضاح ترین شهر از نظر رانندگی هست ، مثل همون روزی که اینجا گفتم نزدیک بود زیرم کنن رانندگی میکنن! امیدوارم مسئولان بیشتر توجه کنن…هر چند…
خلاصه بعد از کلی موندن در ترافیک شدید راه باز شد و ما راهمان را به خراب شده ادامه دادیم….
تا رسیدیم دیدم یکی از بروبچ (منظور دوستان نیمه راه) از اون کله خراب شده داد میزنه حاجی همه دارن میرن تو داری تازه میایی! بهش گفتم خوب من چیکار کنم ؛ این خراب شده این موقع کلاس ارائه داده و ما را اینجا کشونده…خوب وقتی روی پیشونیه من از همون روز اول نوشته شده بد شانس دیگه چیکارش میشه کرد؟!
و این نیز بگذرد…. مثل همه آنهایی که گذشت…

یک پاسخ to “رانندگی در اصفهان!”

  1. غریبه Says:

    از این اتفاق ها زیاده. مثلا تو ایران زندگی میکنیم ها….

پاسخی بگذارید

