لحظه ی هجوم غربت!

لحظه ی هجوم غربت ؛ لحظه ای که تو رفتی
سیل غم زندگی مو برد ؛ وقتی که پل رو شکستی

تو بخیر ما به سلامت ؛ عاشقی به ما نیومد
بانوی عزیز عشقم ؛ بدتر از همه در اومد

اشتباه بود ، اشتباه بود ، دل به تو بستن گناه بود
اشتباه بود ، اشتباه بود ، دل به تو بستن گناه بود

چه شبهایی گریه کردم تو به عالم خنده کردی
آغوش خداحافظی رو حتی حوصله نکردی

نه تو عاشقم نبودی ؛ مشت تو وا شده پیشم
دیگه دارم توی هق هق ؛ گرگ بارون زده می شم

اشتباه بود ، اشتباه بود ، دل به تو بستن گناه بود
اشتباه بود ، اشتباه بود ، دل به تو بستن گناه بود
(افشین مقدم)
—————-
این آهنگ را یکی از دوستای گل برام فرستاده بود، البته نه متن را بلکه خود آهنگ…من که خیلی از این آهنگ خوشم اومد ؛ فکر کنم علیرضا عصار خونده و شعرش هم از افشین مقدم هست. میتونید از اینجا هم دانلودش کنید.

یک پاسخ to “لحظه ی هجوم غربت!”

  1. سه تا یک Says:

    دلم میخواد نباشم با وجود چنین آهنگهایی…در اشتباهه…
    کاش آدمها بجای اهنگ گوش کردن حرف میزدن …میشد حرف بزنن باهم…

پاسخی بگذارید

