اینویژن(EnVision 3.0.0.1)

اینویژن(EnVision 3.0.0.1)
حدود سه چهار روز پیش با دلفی آقا صحبت میکردم…خبر از یه روبوت جدید بهم داد و گفت دیگه داره آماده میشه و تا چند روز دیگه میاد بیرون…خلاصه هر چی بهش گفتم حالا یه کم از امکاناتش را بگو…نگفت که نگفت و گذاشت سماق بمکیم تا حالا…
خوب حالا برنامه ایشون آماده شده و برای استفاده عموم ؛ البته به طور آزمایشی گذاشتن.
راستی اسم این برنامه روبوت ساز ؛ اینویژن(EnVision 3.0.0.1) هست…من این برنامه را نصب کردم و یه کم استفاده کردم… بدکی نبود ؛ اینطور که سازنده بهم گفت و توی سایت این برنامه هم نوشته امکانات بیشتری از برنامه رویا دارا هست…من برنامه نویسی هیچی حالیم نیست و کلا هیچی از برنامه نویسی نمیدونم ؛ بنابر این نمیتونم نظر تخصصی بدم و این کار را به اهل فنش می سپارم… ولی به نظر من که نصبش کردم و استفاده کردم خوب بود…
یکی از امکانات اعجاب انگیز این برنامه امکان بلوک کردن ورودی های نامعتبر که توسط افراد مزاحم و یا بوتر ها در نظر گرفته شده است که خود شامل چندین پارامتر از جمله مشخص کردن تعداد ورودی به صورت ورودی نامعتبر و همچنین پارامتر تعیین سیکل بلوک کردن برای افراد مزاحم که ورودی های آنها نامعتبر و در جهت حمله به ساختار برنامه میباشد.این بلوک کردن به دو صورت عدم واکنش به دریافت ها Ignore و یا ارسال پیامی پیش فرض در جهت هشدار به فرد مزاحم است.
شما می توانید برای داشتن اطلاعات کامل و دانلود برنامه به سایت رسمی این برنامه مراجعه کنید.
سایت برنامه
توضیحات برنامه
دریافت برنامه
وبلاگ سازنده

پاسخی بگذارید

