کلاً لذت بخشه!

صدایش زیباست، دیدنش جالبه…
خورد شدنش خیلی قشنگ صدا میده ؛
کلاً لذت بخشه؛ حال میده، برا خودش صفایی داره…
شکستن غرور…
آری؛ او هم به جمع فاحشه‌ها پیوست…
سال دیگه سالیست متفاوت ؛ با تمام سال‌های زندگیم…
خب حالا که فکر میکنم می بینم با بعضی‌ها آنقدر کنار اومدم که بدون هیچ انسانیتی من رو از جاده پرت کردن بیرون ، ولی آیا سال جدید و سالهای بعد اینگونه خواهد بود؟
من خیلی ساده بودم ؛هستم و شاید خواهم بود ،مثل یه بوقلمون دپرس….
و به راستی تجربه معلم سخت گیریست اول امتحان می گیرد بعد درس میدهد!
همیشه بابام میگه اینو آویزه گوشات کن:
کس نخارد پشتِ من، جز ناخن انگشت من…
چون بخارد پشت من انگشت من خم شود از بار منّت پشت من
همّتی کو تا نخارم پشت خویش وارهم از منّت انگشت خویش
—————–
راستی امروز اتفاقی آهنگ جدید محسن چاوشی را که برای بچه های اهواز خونده را گوش کردم…این چند تا جمله را که میگه یه احساس خاصی بهم دست میده….
*پدرم همیشه میگه: یادته بهت میگفتم، اگه بچه های اهواز، که نه ابرن نه پرندن ،توی بازیم ببازن، توی عشقشون برندن!

2 پاسخ to “کلاً لذت بخشه!”

  1. پویا Says:

    سلام…یه سری هم به ما بزن !

  2. جابلاگی Says:

    سلام آقای منصور. میشود بپرسیم آیا مشکلی پیش آمده که به لالایی خود نقل مکان نمی کنید. کمکی از دست ما برمی آد؟ موفق باشید.

پاسخی بگذارید

