نوکیا مدل 6020

نوکیا مدل 6020
خوب آخرش تونستم گوشی پکیده و به قول خیلی ها (گوشت کوب) و به قول خیلی های دیگه گوشی (عهد تیرکمون شاه) رو به یه نوکیا تبدیل کنم…بعد از کلی پرس و جو تونستم یه گوشی ارزون و تقریبا با امکانات مناسب گیر بیارم…هر کس تو کار گوشی باشه میدونه که انتخاب گوشی ارزون خیلی مشکل تر از گوشی های گرون قیمت هست چون گوشی ارزون زیاد هست….
اما خوب به نظر من همین نوکیا مدل 6020 خیلی خوبه…حالا چرا؟
چون تیپ و ظاهر و باطنش قشنگه و با وقار و سنگینه.
هم ارزونه و کارایی خوبی هم داره ، آنتن دهی خوبی هم داره.
درسته عکس و فیلم گرفتنش زیاد کیفیت نداره ولی برای من مهم نیست چون با این دوتاش کاری ندارم.
کلا بدکی نیست….بهتر از اون الکاتل یا همون القاطر عهد تیرکمون شاه که هست!!!
————-
راستی…
موندن و سوختن و ساختن ؛
همه یادگار عشقه .
انتقام از تو گرفتن ؛
کار من نیست ، کار عشقه…

یک پاسخ to “نوکیا مدل 6020”

  1. غریبه Says:

    فکر کنم گوشی خوبی باشه. مبارکه…

پاسخی بگذارید

