آزاد به آزادی پر پرواز…

وقتی مردم ؛ یک «وصیت» دارم…
تو مثل من نمیر…
تو مثل من نباش…
دروغ نگو…
خیانت نکن…
حقه بازی در نیار…
مردم آزار نباش…
مثل من نباش…
آدم خوبی باش…
وقتی مُردی تازه مثل من می شی!
آزاد می شی ، آزاد ؛ آزاد به آزادی پر پرواز….
دیگه نه از» عشق» خبری هست و نه از «عاشقی»…
نه از غم ، نه از پول ، نه از دروغ ، نه از…
دیگه غصه نداری که بری یه گوشه زانو هاتو از تنهایی بغل کنی و زار زار گریه کنی!
سردتم نمی شه …
بی پولم نمی شی که وقتی یک فقیر را تو خیابون دیدی » اشک» تو چشمات جمع بشه.
دیگه عاشق کسی نمیشی که عاشقت نباشه .
دیگه به کسی راست نمی گی که بهت دروغ بگه ، یا دروغ بگی که راست بشنوی .
دیگه دلتم برای کسی تنگ نمی شه…
خلاصه برات بگم که:
معرفت دُر گرانیست ؛ به هر کس ندهند
پر طاووس گرانست به کرکس ندهند…

یک پاسخ to “آزاد به آزادی پر پرواز…”

  1. غریبه Says:

    چشم.

پاسخی بگذارید

