یه کم تغییرات…

یه کم تغییرات تو وبلاگ دادم ؛ از جمله اینکه لینکدونی را راه انداختم…چون واقعا خیلی به درد می خوره…
برای ساخت لینکدونی از سایت del.icio.us استفاده کردم…چون خیلی توپه و کلا جون میده برای ساخت لینکدونی…
اونایی که هاست از خودشون دارن میتونن دست کاری کنن و خودشون با php بسازنش ولی اونایی که مثل من و خیلی های دیگه هاست شخصی ندارن میتونن از جاوا اسکریپت استفاده کنن و حالشو ببرن.برای ساختش میتونید از این رهنما استفاده کنید ، یه ایمیل زدم به مهندس گفتیم راهنمایی کن چطوری بسازمش ، ایشون هم دیگه سنگ تموم گذاشت و تو وبلاگشون توضیح کامل را دادن…راستی از گناهکار هم کمک خواستم که ایشون از php استفاده کردن، اما گناهکار هم کمک کرد…خلاصه لینکدونی اضافه شد حالشو ببرید…
این نمایش آب و هوا را هم به صورت تصویری کردم ، انگار باحال تر میشه…
این کد پرشین استیت را هم اضافه کردم…هر سایت و وبلاگی سر زدم دیدم گذاشتنش؛ کنجکاو شدم در موردش تحقیق کردم دیدم عجب با حاله و کامل…

6 پاسخ to “یه کم تغییرات…”

  1. مهسا Says:

    هیچ وقت از این که وقت میذارم و به وب شما سر میزنم پشیمون نشدم .چون زیبا می نویسی

  2. مرد تنها Says:

    سلام،
    خیلی وقت بود که می خواستم دات کام بشم… که بالاخره این دم عیدی این کارو انجام دادم و دات کام شدم. اگر ممکنه آدرس من رو به http://www.1jazire.com تغییر بدید…..
    سعی می کنم تا عید بازم بهتون سر بزنم ولی اگر نشد و دیگه نیومدم… سال نو رو هم پیشاپیش تبریک می گم… امیدوارم سال خوبی داشته باشید.. پر از سلامتی، سربلندی، آزادی و صلح!
    ارادتمند شما… مرد تنها

  3. امین Says:

    سلام منصور جون…
    از سر تنهایی خونه ی دلمو تکوندمو همه ی دلنوشته هامو به پای دوستام ریختم تا در این واپسین روزهای سال تنهام نگذارند… تنهائیم را بشکن و کوچه باغ وبلاگمون رو با کلیکی روشن کن…
    قربانت … امین دولخ…

  4. سانی Says:

    موفق باشی

    سال نو خوبی رو برات آرزو می کنم

  5. مهدی Says:

    سلام.
    اول: عیدت مبارک صد سال به این سال ها
    دو: لینکدونی مبارک…بالاخره شما هم گرقتار شدی
    سه: دعوتنامه پرشین گیگی هنوز به دستت نرسیده
    چهار: از اینکه دیر به دیر سر میزنم من رو ببخش یه کم سرم شلوغه ( افه بود )
    پنج: …
    شیش: تا سال بعد

  6. elina Says:

    سلام
    اولین دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی،
    این وب سایت کاملترین مجموعه دیکشنری آنلاین همراه با تلفظ کلمات می باشد که در نوع خود منحصر به فرد و بی نظیر می باشد. طراحی و برنامه نویسی آن توسط شرکت ورق سبز انجام یافته است.
    یکی از کاملترین و کاربردی ترین دیکشنری آنلاین را می توانید با ما تجربه کنید
    فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید و امتحان کنید. طراحی و برنامه نویسی آن توسط شرکت ورق سبز انجام یافته است.
    http://www.ariadic.com
    با تشکر

پاسخی بگذارید

