اس ام اس کن!

اس ام اس کن!
ارسال رایگان پیام کوتاه به موبایل های سراسر دنیا آسانتر از همیشه ؛ در صورتی که حسابی باز نکردید کمتر از یک دقیقه یک حساب باز کنید!پیام کوتاه یا اس ام اس به همه دنیا همینطور ایران کاملا رایگان ارسال کنید؛ دوستان خود را جستجو کنید و برای آنها پیام کوتاه ارسال کنید.
سئوال:اس ام اس کن چیست؟
جواب:اس ام اس کن سایتی برای ارسال پیامهای کوتاه شما می باشد شما از این سایت می توانید به هر موبایلی در هرکجای دنیا بسرعت پیام کوتاه خود را ارسال نمایید.
سئوال:آیا این سایت رایگان است یا باید پولی پرداخت نماید؟
جواب:اس ام اس کن کاملا رایگان می باشد و شما هر تعداد پیام کوتاه که نیاز داشته باشید می توانید بدون پرداخت مبلغی ارسال نمایید.
سئوال:چگونه می توانم از اس ام اس کن پیام کوتاه ارسال کنم؟
جواب:ابتدا ثبت نام نمایید.
1)یک کد به موبایل شما ارسال می شود.
یک ایمیل به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.
2)به ایمیل خود بروید.
3)روی لینک ارسالی که به ایمیل شما ارسال شده کلیک کنید.
4)وارد حساب خود شوید.
5)کدی که به موبایل شما ارسال شده جهت تایید وارد کنید.
6)تمام شد از صفحه پنل خود پیامهای خود را ارسال نمایید.
شما می توانید به کلیه کشورهایی که در این صفحه آمده است پیام کوتاه خود را ارسال کنید.
لیست کامل سرویس دهندگان اس ام اس رایگان را میتونید تو این پست ببینید.

15 پاسخ to “اس ام اس کن!”

  1. رامبد Says:

    ایده جالبیه و کار قشنیه اگه کار کنه خیلی عالیه موفق باشید دستتون درد نکنه

  2. yahya Says:

    baram befrest aziz

  3. hooman Says:

    khoob ast

  4. hooman Says:

    واقعا جالبه. آفرین

  5. ali Says:

    khili sayte u bahale

  6. negar Says:

    این سایت خیلی خوبه اگه همینطور که گفتید عمل کنه

  7. samad Says:

    salam khili mamnon misham az website shoma estefadeh konam
    va az sms hae an bahremand besham

  8. مریم Says:

    خیلی سایت جالبیه برای کسانی که ازش استفاده میکنن ما که چقده عضو شدیم ولی کدی به موبایلمون نفرستادن

  9. mehdi Says:

    kheyli karedon doroste

  10. ماهک Says:

    عالیه البته اگه کار کنه!

  11. آرمین Says:

    best wishes.

  12. sara Says:

    ايده جالبيه

  13. pesarebaba Says:

    کد تائید نمیده سره کاریه فک کنم

  14. saeed Says:

    سلام دوست عزیز .امیدوارم که حالتون خوب باشه راستش من اطلاعاتی راجب سرویش وبلاگ نویسی که از آن استفاده می کنید می خواستم . می خواستم بدانم با دعتوانه است یا نه آیا بر خلاف وردپرس دات کام اجازه تغیر قالب وبلاگ را به صورت رایگان می دهد یا نه راستش من یک کاربر بلاگفا هستم و به دلیل مشکلات بی پایان سرویس های وطنی می خواهم از آنجا به قول معروف کوچ کنم .می خواستم به بلاگر بروم که فیلتر هستش به وردپرس که خیلی ازش خوشم اومد ولی اجازه تغییر قالب را نمی دهد. پس تصمیم گرفتم که به اینجا بیایم ولی جایی برای ثبت نام نداره می خواستم خواهش کنم که اگر با دعوتنامه هستش شما لطف کنید برام بفرستید من به کمک شما نیاز دارم اگر می خواستی با من تماس بگیری به وبلاگ بیا و فقط از طریق نظر خصوصی با من تماس بگیر . با تشکر از شما سعید.

  15. saeed Says:

    دستت درد نکنه اگه احیانا درست شد می تونی برام بفرستی اگه زحمتی نباشه؟
    با تشکر سعید

پاسخی بگذارید

