تبریک یا نامه مشروطی؟!

دومین روز سال جدید یعنی همون سال 1385 که سال سگ هست؛ گذشت….واقعا بد میگذره؛ روز خوشی تموم میشه صبح منم سر میزنه…چرا؟خودم هم نمیدونم…بگذریم…
امروزخیلی ترسیدم…صبح بود که یک دفعه دیدم از طرف دانشگاه یه نامه اومده در خونه ؛ گفتم ای داد ، دیدی چی شد ، نامه مشروطیت اومد در خونه…
هنوز نامه را باز نکرده بودم که تو دلم به کل دانشگاه دری وری میگفتم…تو دلم گفتم آخه این نامردها چرا گذاشتن قشنگ روز اول عید بفرستنش…پیش خودم گفتم حتما میخوان تو روز اول عید آبرومونو ببرن…ولی حالا بگید چی شد…
یه کارت پستال بود برای تبریک عید نوروز که روی کارت پستال که به نظر من قشنگ بود این جمله نوشته شده بود:
عالم همه در طواف عشق است و دایره دار این طواف حسین(ع) است.
(سید مرتضی آوینی)
و پشت کارت پستال تبریک رئیس دانشگاه با این مضمون بود:
به نام یگانه هستی بخش یکتا…
با گرامیداشت اربعین سرور و سالار و مقتدای شهیدان و آزادگان که :
تا حشر رادمردی و جانبازی حسین(ع)
اندر خور ستایش و تحسین و مرحباست…
شکفتن بهار که سر آغاز فصل زیبایی هاست،نمود قدرت یگانه ایست که هستی می بخشد و جلوه مینماید ، باشد که شروع بهار دلهایمان آکنده از عطر محبت و دوستی شود.فرا رسیدن بهار طبیعت را به شما و خانواده محترمتان از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
دکتر سید محمد امیری
(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد)
خوب این تبریکی بود که آقای دکتر امیری برای تک تک دانشجوهای دانشگاه فرستاده بود.
و پشت این کارت پستال چیز های جالب دیگه ای هم بود که نوشتن اونا هم خالی از لطف نیست ، یعنی افتخارات دانشگاه نجف آباد در سال 1384 هست.
رئوس برخی از اقدامات و موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سال 1384:
1)ارتقاء سطح علمی ، آموزشی دانشگاه از بسیار بزرگ به جامع
2)کسب رتبه دوم در ارزیابی امور مالی در کل دانشگاه های آزاد اسلامی و رتبه اول در بین دانشگاه های آزاد اسلامی ناحیه 4
3)کسب رتبه اول مسجد دانشگاه در بین کل مساجد دانشگاه های آزاد اسلامی
4)پرداخت وام های صندوق رفاه دانشجویان بیش از 5/2 میلیارد تومان در سال 84
5)اتمام پروژه بزرگ کتابخانه مرکزی دانشگاه با زیر بنای 35 هزار متر مربع که به زودی افتتاح خواهد شد.
6)کسب مقام برترین شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهشی سال 84 توسط وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
7)دریافت لوح زرین ششمین نمایشگاه فن بازار ملی در سال 84
8)دریافت نشان برترین مرکز علمی –تحقیقاتی کشور در سال 84
9)برگزاری بیش از 50 سمینار پژوهشی و نمایشگاه کتاب
10)ثبت بیش از 10 اختراع توسط اساتید و دانشجویان
11)پذیرفته شدن بیش از 400 نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری د دانشگاه های دولتی و آزاد

پاسخی بگذارید

